مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه فیبر نوری یزد شهید قندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کابل مخابراتی نوری کارخانه فیبر نوری یزدکابل مخابراتی مسی شهید قندی یزد
فیبر نوری یزد

کارخانه فیبر نوری یزد با نام شهید قندی یزد از قدیمی ترین برند های ایران در تولید کابل برق و مخابراتی است. این کارخانه انواع فیبر نوری زمینی، فیبر نوری هوایی و فیبر نوری کانالی را در نمونه های سینگل مود و مالتی مود و nz تولید می نماید. بعلاوه تولید کابل های مخابراتی مسی در نمونه های زمینی، هوایی، کابل ژله فیلد خاکی و کابل تلفن مهاردار از رمینه های فعالیت این برند است.

کارخانه فیبر نوری یزد در صفاییه با سیاست تولید سیم و کابل های مخابراتی برای پروژه های داخلی و رفع نیاز های کشور در این حوزه در آبان ماه سال ۱۳۶۳ در زمینی به مساحت یک میلیون متر مربع در یزد فعالیت خود را آغاز نمود. این کارخانه امروز به عنوان شناخته شده ترین تولید کننده ایرانی انواع فیبر نوری زمینی، هوایی و کانالی با تار های نوری سینگل مود، مالتی مود و nz می باشد.

استفاده از تار های نوری باکیفیت ژاپنی در تولید این محصولات باعث شده است شرکت مخابرات ایران تاییدیه خود را برای محصولات شهید قتدی یزد به منظور استفاده در پروژه های مخابراتی صادر نماید.

کابل مخابراتی نوری کارخانه فیبر نوری یزد

[highlight color=”yellow”]کارخانه فیبر نوری یزد با نام شهید قندی یزد[/highlight] تولیدات فیبر نوری خود را در سه گروه :

  • فیبر نوری سینگل مود
  • فیبر نوری مالتی مود
  • فیبر نوری nz

برای پروژه های متنوع در برنامه داشته است. ابن فیبر های نوری در انواع زمینی یا دفنی یا obuc برای هر سه نوع تار نوری تولید می شوند. همچنین این فیبر های نوری برای استفاده به صورت هوایی در انواع کابل فیبر نوری هوایی adss و ossc در خط تولید این کارخانه قرار دارد.

فیبر نوری شهید قندی یزد

فیبر نوری کانالی ocuc نیز به دلیل استفاده در پروژه های مختلف برای هر سه نوع sm، mm و nz در این مرکز فروش می تواند با برند این شهید قندی یزد به مشتریان ارائه شود. از مهمترین فیبر های نوری شهید قندی یزد کابل های فیبر نوری ۱۲ کر ، فیبر نوری ۲۴ core و فیبر نوری ۴۸ کور می باشد که می توانید دیتاشیت این کابل ها را از طریق لینک های موجو دانلود نمایید.

کابل مخابراتی مسی شهید قندی یزد

کابل مسی شهید قندی یزد در انواع زمینی یا مشکی یا j2Y(st)2y، هوایی یا طوسی با مشخصه jy(st)y و همچنین کابل ژله فیلد خاکی bfc و کابل ژله فیلد کانالی cfc تولید می شوند. کابل های ژله فیلد شهید قندی یزد به عنوان خاص ترین کابل های مخابراتی در این مجموعه می تواند به مشتریان این محصولات ارائه شود.

در صورت فعالیت در پروژه های مخابراتی باید این نوید را به شما داد که آراد کابل انواع کابل مخابراتی نوری و مسی، تجهیزات فیبر نوری ، آداپتور فیبر نوری و پچ کورد فیبر نوری را به صورت تخصصی به پروژه های سراسر کشور عرضه می نماید.
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 4.33 (6 امتیاز)
فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید