مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی کابل یزد در لاله زار

آنچه در این مقاله می خوانید...

کابل افشان و سیم های ساختمانی یزدکابل فشار متوسط در نمایندگی کابل یزد در لاله زارکابل فشار قوی یزد 33 کیلو ولتانواع کابل های خاص برند یزد
کابل فشار متوسط 20 کیلو ولت یزد

نمایندگی سیم و کابل یزد در لاله زار تهران انواع محصولات یزد را اعم از کابل های افشان و خشک، کابل های فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت و ۳۳ کیلو ولت را در سایز های متنوع به قیمت روز در اختیار مشتریان قرار می دهد. این نمایندگی خرید محصولات خود را به صورت غیر حضوری با ضمانت برگشت کالا در صورت عدم رضایتمندی مشتریان شهرستانی نیز فراهم نموده است.

کابل یزد یکی از باکیفیت ترین محصولات در صنعت سیم و کابل به شمار می رود که محصولات این برند در وندور لیست پروژه هایی نظیر نفت و گاز و پتروشیمی قرار گرفته است. تولید محصولات استاندارد و با هدف استفاده در پروژه های صنعتی و غیر صنعتی از ویژگی های این برند می باشد.

کابل افشان و سیم های ساختمانی یزد

کابل افشان تک فاز و سه فاز به همراه سیم های ساختمانی ۱٫۵*و ۲٫۵ یزد از مهمترین محصولات یزد در نمایندگی کابل مسی یزد در لاله زار می باشد. این محصولات به وفور در پروژه های ساختمانی و تاسیسات برقی فشار ضعیف مورد استفاده قرار می گیرند. کلاف های ۱۰۰ متری و قرقره های ۱۰۰۰ متری گزینه های بسته بندی این محصولات بسته به سایز این کابل ها می باشد. کیفیت کابل های یزد در فشار ضعیف و استاندارد بودن آن باعث شده است محصولات این برند در پروژه های بسیاری در ایران مورد استفاده قرار گیرند.

کابل یزد در لاله زار

کابل فشار متوسط در نمایندگی کابل یزد در لاله زار

کابل آلومینیومی فشار  متوسط ۲۰ کیلو ولت یزد دز انواع مسی و آلومینیومی برای استفاده به صورت زمینی و همچنین کابل خودنگهدار ۲۰ کیلوولت در نمایندگی یزد در لاله زار موجود می باشد. این کابل ها به صورت زره دار بدون زره تولید می شوند که در صورت نیاز پروژه ها می تواند به سراسر کشور ارسال شود. کابل خودنگهدار فشار ضعیف از دیگر محصولات این مجموعه می باشد که در سایز های ۱۶ تا ۱۲۰ میلی متر مربع به پروژه ها عرضه می شود.

کابل فشار قوی یزد ۳۳ کیلو ولت

کابل های فشار قوی ۳۳ کیلو ولت یزد از دیگر محصولات این نمایندگی کابل یزد در لاله زار می باشد که به با هادی مسی و آلومینیومی در انواع زره دار و بدون زره تولید شده و به بازار عرضه می شود. این محصولات در پروزه های فوق توزیع استفاده می شود و از کابل های مهم در صنعت برق می باشند. تفاوت قیمت محصولات فشار قوی با فشار ضعیف بسیار زیاد بوده قیمت گذاری این محصولات به صورت به روز انجام می شود.

کابل فشار قوی یزد در لاله زار

انواع کابل های خاص برند یزد

علاوه بر کابل های ذکر شده که از محصولات اصلی یزد به شمار می روند، کابل های دیگری نیز در لیست محصولات این برند وجود دارد که می تواند به مشتریان ارائه شود.

  • کابل های ابزار دقیق
  • کابل های کنترل زره دار
  • کابل های ضد حریق با نوار میکا
  • کابل آلومینیومی فشار ضعیف

از جمله این محصولات می باشد.

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (3 امتیاز)
فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید