مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش عمده کابل افشان ساختمانی

نمایندگی فروش عمده انواع کابل های افشان ساختمانی، این کابل ها را با عایق پی وی سی و XLPE عرضه می کند.این کابل ها در انواع دو رشته تا پنج رشته تولید می شوند.
کابل های افشان مسی که در سطح ولتاژ فشار ضعیف تولید می شوند، در تاسیسات ساختمانی به کار می رود. این کابل ها به دلیل مصرف زیادی که دارند با برندهای مختلف و قیمت های متنوعی تولید و عرضه شده اند.
برخی پروژه های مختلف ساختمانی و صنعتی باید این کابل های افشان را با برندهای خاصی مورد استفاده قرار دهند و این موضوع در وندور لیست پروژه ها تاکید شده است.
اما در خصوص برخی تاسیسات که به دنبال خرید کابل های افشان ارزان می باشند، تنوع محصولات و کابل های ساختمانی آراد کابل این مهم را برای آنها فراهم کرده است.
این نمایندگی فروش تلاش کرده است با تامین ده برند مختلف تولید کننده کابل های افشان، محصولات مورد نیاز پروژه های ساختمانی، پروژه های تحت نظارت ادارات برق استانها، پروژه های صنعتی و همچنین باغ ها و مزارع را تامین کند.
در خصوص تنوع قیمت این کابل های افشان، کارشناسان فروش مجموعه در زمان ثبت سفارش تفاوت برند های تولید کننده این کابل ها را به طور کامل برای مشتریان تشریح می کنند تا خریداران بتوانند بهترین گزینه را برای پروژه خود انتخاب کنند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید