مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی کابل لئونی در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

کابل شبکه cat6 لئونی آلماننمایندگی کابل لئونی cat7 sftpکابل فیبر نوری مالتی مود لئونی آلمانفیبر نوری سینگل مود لئونی آلمان
نمایندگی کابل لئونی

نمایندگی کابل لئونی شبکه و فیبر نوری در تهران، شرکت آراد کابل می باشد که محصولات این برند را به پروژه های سراسر کشور ارائه می کند. کابل شبکه و فیبر نوری لئونی یکی از برترین برند های خارجی در بازار ایران می باشد که محصولات آن با کیفیت قابل قبول در پروژه های متعددی استفاده شده و مورد تایید کارشناسان فنی قرار گرفته است.

کابل فیبر نوری و شبکه لئونی که در این مجموعه عرضه می شود. کابل شبکه لئونی که در این نمایندگی فروش قابل ارائه به پروژه ها می باشد:

  • کابل شبکه cat6 sftp leoni
  • کابل شبکه cat6 utp leoni
  • کابل شبکه cat7 A sftp leoni
  • کابل شبکه cat7 sftp leoni

با مشخصات فنی منحصر به فرد که برای هر کدام از کابل ها متفاوت است، در قرقره های ۵۰۰ متری عرضه می شود.

نمایندگی کابل لئونی

کابل شبکه cat6 لئونی آلمان

کابل های شبکه cat6 و cat7 با برند لئونی آلمان یکی از پرفروش ترین کابل های شبکه در ایران می باشد که با برند خارجی به پروژه های مخابراتی عرضه می شود. ویژگی هر کدام از کابل ها متفاوت است که در اینجا قصدداریم اطلاعات مختصری را در خصوص فنی این کابل ها و حجم انتقال دیتا در آنها به شما ارائه کنیم.

[highlight color=”yellow”]کابل شبکه cat6 sftp توانایی انتقال اطلاعات با سرعت ۱۰ گیگا بایت در ثانبه به همراه پهنای باند ۵۰۰ مگا هرتز راد دارد[/highlight] که در مقایسه با نمونه های utp دارا می باشد.

کابل شبکه cat6 utp leoni که در نمایندگی لئونی در تهران عرضه می شود می تواند اطلاعات را در پهنای باند کمتر و سرعت پایین تر نسبت به نمونه sftp منتقل کند. در صورت نیاز به داشتن دیتاشیت فنی این کابل می توانید از طریق باکس زیر اقدام به دانلود آن نمایید.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://aradcable.com/download/cat6%20utp%20leoni.pdf” icon=”fa-download” target=”true”]دیتاشیت کابل cat6 utp leoni آلمان[/button]

انواع فیبر نوری شهید قندی یزد، تهران سیمین فر و رفسنجان به همراه برند های خارجی نظیر دراکا، عمان، نگزنس، usa-3m، ETK در این مجموعه عرضه می شود. در صورت نیاز به آگاهی از قیمت روز این محصولات می توانید با ما در ارتباط باشید.

نمایندگی کابل لئونی cat7 sftp

کابل شبکه cat7 لئونی که دارای توانایی انتقال اطلاعات با سرعت بالاتر و پهنای باند بیشتر نسبت به کابل های cat6 این برند می باشد با اطلاعات فنی که از طریق دیتاشیت این کابل ها به شما ارائه می شود قابل فروش در این نمایندگی می باشد.

کابل شبکه لئونی در نمونه cat7 در دو نوع متفاوت عرضه می شود که دیتاشیت آنها به تفصیل در اختیار شما قرار می گیرد.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://aradcable.com/download/cat7%20sftp%20leoni.pdf” icon=”fa-download” target=”true”]دیتاشیت کابل شبکه cat7 sftp leoni[/button]

[button color=”red” size=”medium” link=”https://aradcable.com/download/cat7%20A%20sftp%20leoni.pdf” icon=”fa-download” target=”true”]دیتاشیت کابل cat7 ََA sftp leoni[/button]

 

کابل فیبر نوری مالتی مود لئونی آلمان

فیبر نوری مالتی مود که در انتقال اطلاعات در مسافت های کوتاه می تواند گزینه مناسبی باشد از فیبر های نوری تولید لئونی می باشد که در نمایندگی کابل لئونی در تهران عرضه می شود. این محصولات دارا کیفیت قابل قبول بوده و مناسب استفاده در پروژه های سراسر کشور می باشد.

فیبر نوری مالتی مود لئونی در انواع :

  • ۲ کور
  • ۴ کور
  • ۶ کور
  • ۸ کور
  • ۱۲ کور

برای استفاده به صورت indoor و outdoor می تواند در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. در صورت نیاز به دیتاشیت فنی این کابل ها می توانید آن را از کارشناسان مجموعه دریافت نمایید.

فیبر نوری سینگل مود لئونی آلمان

کابل فیبر نوری سینگل مود در انواع outdoor و indoor یکی دیگر از محصولات این برند است که در نمایندگی کابل لئونی در تهران قابل ارائه به مشتریان می باشد. این مجموعه تلاش می کند تا با ارتباط نزدیک با پروژه های داخلی اقدام به فروش محصولات لئونی و سایر تجهیزات این برند به آنها نماید. فیبر نوری ۱۲ کر ، ۸ کر تا ۱۴۴ کر از محصولات فیبر نوری سینگل مود لئونی به شمار می رود.

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (3 امتیاز)
فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید