مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده بهترین کابل زمینی nyy

فروش عمده بهترین کابل های زمینی یا خشک nyy بسته به نیاز پروژه ها و توان مالی آنها در خرید این کابل ها، از طریق این مجموعه آغاز شده است.
کابل های زمینی که به دلیل استفاده از هادی کلاس ۱ در تولید آنها از انعطاف پذیری کمتری نسبت به کابل های افشان و نیمه افشان برخوردارند، به کابل های خشک یا استخوانی نیز شهرت دارند.
این کابل ها با توجه به ساختمان آنها و تفاوتی که نسبت به کابل های افشان معمولی دارند، قابل استفاده به صورت دفنی در زیر خاک هستند و این موضوع در بسیاری از پروژه های صنعتی و خصوصی نظیر باغداری ها و زمین های کشاورزی حائز اهمیت است.
کابل های زمینی در انواع تک رشته و سه و نیم رشته تولید می شوند که این کابل ها تا سایز ۳۰۰ میلی متر مربع به صورت روتین تولید شده و بسته به میزان آمپر مصرفی می توان نسبت به تعیین سطح مقطع کابل ها اقدام نمود.
با توجه به پرفروش بودن کابل های زمینی و اهمیت فروش آن در مجموعه آراد کابل به صورت عمده، برند های مختلف و قیمت های متفاوتی را برای مشتریان خود فراهم کرده ایم تا بتوانند با توجه به توان مالی خود نسبت به خرید این کابل ها اقدام نمایند.
فروش انواع کابل های فشار ضعیف مسی و آلومینیومی با توجه به نیاز ها و تقاضاهای مشتریانمان در سراسر کشور به صورت ویژه از طریق این مجموعه آغاز شده است.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید