مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش کابل جوش پارسیان

مرکز فروش انواع کابل های جوش و جوشکاری این کابل ها را در سایزهای مختلف و متناسب با نیازهای جوشکاران و صنعت جوشکاری در صنایع مختلف با برندهای یزد و پارسیان عرضه می کند.
کابل های جوش که در تغذیه اینورتورهای جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرند، نه تنها توسط جوشکاران ساختمانی و درب و پنجره سازی ها، بلکه در صنایع مختلفی مانند خودروسازی و سایر صنایع به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.
یکی از کارخانه هایی که کابل های جوش را با کیفیت بالا تولید نموده و به بازار عرضه کرده است، کارخانه پارسیان فعال در زمینه تولید انواع کابل های جوش و کابل های با عایق لاستیکی می باشد.
این مرکز فروش که عرضه تمامی کابل های مورد نیاز مشتریان را در برنامه قرار داده است، کابل های جوشکاری را در سایزهای مختلف به مشتریان عرضه می کند.

کابل جوش

در مورد کارخانه ها و صنایع مختلف که به منظور تکمیل خط تولید خود به کابل های جوشکاری نیازمندند، آراد کابل به عنوان بزرگترین مرکز فروش انواع کابل جوش، آمادگی خود را جهت تامین کابل های مورد نیاز آنها اعلام می دارد.
کابل های جوش با عایق پی وی سی و لاستیکی از محصولات این مرکز فروش می باشد که بنا به نیازهای مشتریان تامین و با قیمت رقابتی به آنها ارائه می شود.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید