مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید بهترین کابل ژله فیلد خاکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین کابل ژله فیلد خاکی و کانالی با مشخصه های فنی
بهترین کابل ژله فیلد خاکی مخابراتی

قیمت خرید بهترین کابل ژله فیلد خاکی و کانالی تا حد زیادی به برند آن و تعداد زوج سیم های کابل بستگی دارد. کابل ژله فیلد خاکی دارای هادی های مسی بوده و این کابل ها غالبا به صورت دفنی از پست های مخابراتی تا کافو ها استفاده می شوند. سایز های ۰٫۴ و ۰٫۵ این کابل ها که بیشترین کاربرد را دارد تولید شده و به بازار عرضه می شود.
بدون شک اگر در پروژه های مخابراتی و در قسمت توسعه یا تعمیرات مشترکین تلفن ثابت فعالیت می کنید یا به عنوان کارفرما یا پیمانکار این کابل ها فعال هستید، کابل ژله فیلد خاکی که از کافوها تا پست های تلفن استفاده می شوند، از کابل های مهم مورد نیاز شما می باشد.
این کابل ها با تولید ایران و دارای تاییدیه مخابرات، با برندهای شهید قندی، تهران سیمین فر و رفسنجان در این مجموعه موجود است و تفاوت قیمت این کابل ها به دلیل کیفیت های متنوعی است که تولیدات این کارخانه ها دارند.

بهترین کابل ژله فیلد خاکی

بیشترین مصرف کابل های ژله فیلد در سایزهای ۰٫۴ و ۰٫۶ می باشد که در انواع ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۵۰، ۷۰، ۱۰۰، ۲۰۰، ۶۰۰، ۱۰۰۰ زوج نیز تولید می شوند.
کارشناسان فروش آراد کابل، با توجه به تغییرات زیادی که در قیمت کابل های مسی وجود دارد، تصمیم به ارائه آنی و به روز قیمت این کابل ها به مشتریان گرفته اند.
لذا لازم است خریداران کابل های ژله فیلد برای خرید کابل های مورد نظر خود، نسبت به استعلام به روز قیمت کابل ها اقدام کنند.

بهترین کابل ژله فیلد خاکی و کانالی با مشخصه های فنی

کابل ژله فیلد خاکی و کانالی با مشخصه های BFC و CFC از کابل های مهم مخابراتی می باشد. این کابل ها ساختمان های متفاوتی داشته و به جای هم نمی توانند مورد استفاده قرار گیرند. البته از کابل های خاکی می توان به جای کابل های کانالی استفاده کرد اما استفاده کابل های کانالی به صورت دفنی تحت هیچ شرایطی پیشنهاد نمی شود.

 

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید