مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید بهترین کابل سه فاز زره دار

قیمت خرید انواع کابل های برق زره دار با برند های یزد و متال که دارای تاییدیه های لازم جهت استفاده در پروژه های مختلف می باشند را می توانید به صورت به روز از واحد فروش شرکت آراد کابل دریافت نمایید.
کابل های برق زره دار به دلیل دارا بودن آرمورد در ساختمان آنها و مقاوم بودن در برابر صدمات مکانیکی احتمالی که به هنگام دفن کردن کابل در زمین به بدنه آن وارد می شود از اهمیت بسیار بالایی در پروژه‌های مختلف به ویژه در بخش‌های مختلف صنعتی برخوردار است.
کابل‌های برق زره دار در سایز های مختلفی تولید می شود که این کابل ها در ۲۰ و ۳۳ کیلو ولت بسته به نیاز مشتریان قابل تامین است.

کابل برق سه فاز زره دار

اما کابل های برق سه فاز که در پروژه های فشار ضعیف نیز مورد استفاده قرار می گیرند نوع دیگری از کابل های زره دار می‌باشند که این مجموعه با توجه به نیاز مشتریان به این کابل ها در پروژه‌های مختلف اقدام به عرضه آن با برند های یزد و متال نموده است.
خدمات ویژه شرکت آراد کابل در ارسال بار به تمامی نقاط کشور در همان روز ثبت سفارش باعث شده است بسیاری از مشتریان بتوانند در نقاط مختلف بدون واسطه سفارش خود را از طریق واحد فروش این مجموعه ثبت نموده و اقدام به خرید بدون واسطه نمایند.
کارشناسان فروش ما در صورت نیاز به مشاوره های لازم در خصوص نحوه خرید به صورت حضوری، اطلاعات لازم را نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید