مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی کارخانه کابل دماوند

آنچه در این مقاله می خوانید...

کابل افشان کارخانه کابل دماوندکابل خشک و مفتولی دماوندکابل دماوند به چه مشتریانی پیشنهاد می شود؟

نمایندگی کارخانه کابل دماوند، با فروش عمده انواع سیم و کابل های افشان، مفتولی، کنترل، شیلد و کابل های جوش و تخت، آماده همکاری با پروژه های صنعتی و ساختمانی جهت تامین سیم و کابل های مورد نیاز آنها می باشد. قیمت تمامی سیم و کابل های دماوند به صورت به روز قابل ارائه به مشتریان است.

کارخانه کابل دماوند با تولید انواع کابل های افشان، خشک، سیم و کابل های ساختمانی و کابل های کنترل و شیلد از شناخته شده ترین کارخانه های تولید سیم و کابل در ایران به شمار می رود.

تولید سیم و کابل های استاندارد و با تاییدیه توانیر، از ویژگی های این کارخانه می باشد که توانسته است کیفیت مورد نیاز پروژه های مختلف را با تولید محصولات مرغوب در حوزه سیم و کابل تامین نماید.

شرکت آراد کابل که به صورت ویژه انواع سیم و کابل های ساختمانی را تولید و عرضه می نماید، در زمینه فروش انواع محصولات کارخانه کابل دماوند، فعالیت خود را آغاز نموده است و آماده همکاری با پروژه ها می باشد.

کابل افشان کارخانه کابل دماوند

یکی از مهمترین محصولات کارخانه کابل دماوند، تولید کابل های افشان تک فاز و سه فاز با عایق PVC می باشد که بسته به سایز کابل در بسته بندی های ۱۰۰ متری به صورت کلاف و قرقره های ۱۰۰۰ متری محصولات خود را عرضه می کند.

اگر به دنبال خرید کابل های افشان با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب می باشید، پیشنهاد می کنیم محصولات کارخانه دماوند را به صورت ویژه برای پروژه های خود برگزینید.

کارخانه کابل دماوند

کابل خشک و مفتولی دماوند

کابل های خشک یا کابل های مفتولی NYY که از عایق پی وی سی و هادی مسی خشک در ساختمان آنها استفاده شده است و به کابل های زمینی نیز شهرت دارند از محصولات کارخانه دماوند به شمار می روند، که برای استفاده در رنج ولتاژی زیر ۱۰۰۰ ولت گزینه مناسبی در فشار ضعیف می باشند.

کارخانه کابل دماوند

کابل دماوند به چه مشتریانی پیشنهاد می شود؟

بسیاری از مشتریان که آگاهی کاملی از برند های تولید کننده سیم و کابل در ایران نداشته و قصد خرید کابل برای پروژه های خود را دارند می بایستی حتما از مشاوره های کارشناسان ما بهره مند شوند تا بتوانند گزینه مناسبی را برای خرید خود برگزینند.

کابل های دماوند با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، به مشتریانی پیشنهاد می شوند که به دنبال خرید  کابل های برق استاندارد و ارزان می باشند.

دماوند با استراتژی تولید کابل های ارزان و استاندارد به دنبال جلب رضایت این دسته از مشتریان می باشد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید