مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فیبر نوری ایرانی فروش ویژه

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت فیبر نوری ایرانی سینگل مود و قیمت آنقیمت فیبر نوری ایرانی مالتی مودمشتریان فیبر نوری ایرانی در سراسر کشور

قیمت فیبر نوری ایرانی با فروش ویژه آراد کابل از طریق این مجموعه به کلیه پروژه های مخابراتی و شبکه در سراسر ایران عرضه می شود.این مجموعه با عرضه انواع فیبر نوری سینگل مود، مالتی مود و NZ توانسته است سهم قابل توجهی از بازار داخلی را که در اختیار برند های خارجی بوده را در انحصار خود قرار دهد.

فیبر های نوری ایرانی که تولی شده در بهترین کارخانه های داخلی هستند به دلیل دارا بودن [highlight color=”yellow”]تاییدیه شرکت ملی مخابرات ایران[/highlight] مجوز استفاده در پروژه های مختلف را دارا بوده و از این رو این مجموعه محصولات را به قیمت پخش عمده به پروژه ها عرضه می نماید.

قیمت فیبر نوری ایرانی به دلیل نوسانات بازار به صورت مشخص نمی تواند بر روی سایت قرار گیرد و به همین دلیل کارشناسان این مجموعه در تلاش بوده اند برای رفع نیاز های مشتریان به صورت ویژه پاسخگوی مشتریان از طریق راه های ارتباطی باشند.

با ما هراه باشید تا انواع فیبر نوری مخابراتی ایرانی را به صورت ویژه به شما معرفی نماییم.

قیمت فیبر نوری ایرانی

قیمت فیبر نوری ایرانی سینگل مود و قیمت آن

فیبر نوری سینگل مود sm ایرانی که به صورت ویژه در این مجموعه عرضه می شود در انواع ۱۲ کور تا ۱۴۴ کور به صورت خاکی، کانالی و هوایی موجود است و پروژه های مخابراتی می توانند تمامی انواع این فیبر های نوری را به قیمت روز و بدون دغدغه از این مجموعه خریداری نمایند. برخی از پروژه های مخابراتی برای اجرای پروژه به کابل فیبر نوری سینگل مود شهید قندی در انواع مختلف نیاز دارند که این محصولات با توجه به نیاز های پروژه ها توسط کارشناسان این مجموعه پیش بینی و به صورت موجود قابل ارائه به آنها می باشد. این فیبر های نوری در صورت عدم موجودی می تواند در یک بازه زمانی کوتاه تا ۱۴ روز برای مشتریان تامین شود.

فیبر نوری ۱۲ کور ایرانی به عنوان یکی از پرکاربردترین فیبر های نوری در پروژه های مختلف به صورت های :

  • فیبر نوری خاکی ۱۲ کور ۱۲*۱ و ۶*۲
  • فیبر نوری کانالی ۱۲ کور ۶*۲ و ۱۲*۱
  • فیبر نوری هوایی ۱۲ کور adss و ossc

می تواند به مشتریان این محصولات ارائه شود. همچنین انواع فیبر نوری ۲۴ کور تا ۱۴۴ کور ایرانی که در پروژه های مختلف کاربرد دارند، می توانند در این مرکز فروش به صورت ویژه به مشتریان عرضه شوند.

قیمت فیبر نوری ایرانی

قیمت فیبر نوری ایرانی مالتی مود

فیبر های نوری مالتی مود ایرانی در انواع خاکی و کانالی با تار های ۵۰ و ۶۲٫۵ میکرون می تواند در پروژه های شبکه مورد استفاده قرار گیرد. این کابل ها به دلیل استفاده در پروژه های شبکه و همچنین دوربین های مدار بسته مصرف زیادی داشته که این مجموعه [highlight color=”yellow”]علاوه بر برند های ایرانی، برند های خارجی دیگر را نیز در لیست فروش خود قرار داده است[/highlight].

قیمت فیبر نوری ایرانی

مشتریان فیبر نوری ایرانی در سراسر کشور

با توجه به جایگزین شدن کابل های مسی با کابل های فیبر نوری برای انتقال اطلاعات مخابراتی و دیتا، [highlight color=”yellow”]پروژه های مخابراتی، پروژه های صنعتی و غیر صنعتی، پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی[/highlight] که به نوعی برای انتقال اطلاعات خود نیازمند محیط انتقال مناسبی می باشند از فیبر های نوری در پروژه های خود استفاده می کنند. مشتریان فیبر نوری ایرانی غالبا پروژه های مخابراتی بزرگ و کوچک در سراسر کشور می باشند که برای خرید محصولات مورد نیاز خود می توانند از طریق این مجموعه اقدام کنند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید