مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه فیبر نوری اینترنت شهید قندی

فیبر نوری اینترنت

فروش ویژه فیبر نوری اینترنت شهید قندی یزد در انواع مختلف از طریق آراد کابل آغاز شده است. این مجموعه نمایندگی شهید قندی یزد نبوده و تنها پتانسیل فروش محصولات این برند با بهترین قیمت را به مشتریان این محصولات دارد.

تمامی کسانی که به نوعی در پروژه های مخابراتی فعالیت کرده اند می دانند که فیبرهای نوری در سالهای اخیر سهم بالایی از انتقال اطلاعات را در قسمت های مختلف از اینترنت تا اطلاعات مشترکین تلفن و موبایل بر عهده داشته اند.
یکی از دلایل مهم در زمینه استفاده از کابل های نوری به جای کابل های مسی، علاوه بر سرعت انتقال اطلاعات، موضوع امنیت آن بوده که در کابل های نوری این موضوع تا حد زیادی بهبود یافته است.
کابل های نوری در ایران مانند تمامی سیم و کابل های مسی با بالاترین کیفیت تولید شده که حتی می توان صادرات این کابل ها را در سالهای آینده در برنامه کاری قرار داد.
شهید قندی یزد یکی از سه برند تولید کننده فیبر نوری در ایران تقریبا تمامی کابل های مورد نیاز مخابرات و زیر ساخت کشور را دراین حوزه اعم از فیبر های نوری خاکی، کانالی و زره دار تولید کرده و در موارد خاص مانند تولید فیبر های نوری با عایق ضد حریق نیز گام های موثری برداشته است.
در این راستا آراد کابل یک مرکز فروش انواع فیبر نوری شهید قندی یزد، آمادگی خود را جهت عقد قرارداد تامین انواع کابل های مورد نیاز پروژه ها اعلام می کند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید