مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت جدید فیبر نوری خاکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت جدید فیبر نوری خاکی با برند های مختلف
قیمت جدید فیبر نوری

قیمت جدید فیبر نوری خاکی obuc، به صورت به روز و بسته به میزان سفارش مشتریان به آنها ارائه می شود. فیبرهای نوری خاکی یا obuc به دلیل ساختمان ژله ای که دارند، به صورت دفنی و مستقیم در زیر خاک می توانند مورد استفاده قرار گیرند. این کابل ها در انواع سینگل مود، مالتی مود و NZ تولید می شوند.
این کابل ها که یکی از انواع تولیدات برند های ایرانی در زمینه فیبرهای نوری می باشد، در تعداد کورهای مختلف ۱۲، ۲۴ و ۴۸ کور بسته به سفارش پروژه ها قابل تولید می باشد.
فیبرهای نوری خاکی و کانالی ایرانی از بهترین تولیدات کشور در داخل به شمار می روند که می تواند کیفیت بالاتری را نسبت به تولیدات خارجی برای پروژه های مخابراتی به همراه داشته باشد.

قیمت جدید فیبر نوری

فیبرهای نوری خاکی به دلیل استفاده از بهترین تارهای نوری در ساختمان آنها همواره رضایت مشتریان و کارشناسان فنی پروژه ها را به همراه داشته و در این راستا تولیدات داخلی می توانند با کیفیت قابل قبول جایگزین خوبی برای نمونه های خارجی موجود در بازار به شمار روند.
آراد کابل که عرضه مستقیم فیبرهای نوری را در برنامه کاری خود قرار داده است، برای همکاری با پروژه ها در سراسر کشور اعلام آمادگی می کند.

قیمت جدید فیبر نوری خاکی با برند های مختلف

قیمت جدید فیبر نوری خاکی با برند تهران سیمین فر، رفسنجان، ofo عمان، دراکا، ETK، نگزنس و سایر برند های شناخته شده به صورت تضمینی با کمترین قیمت موجود در بازار به شما ارائه می شود.

مشاوران ما در زمینه انتخاب بهترین فیبر نوری متناسب با پروژه های شما تا یک خرید مطمئن در کنار شما بوده و خرید شما را با بهترین قیمت در بازار تضمین می کنند.
فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید