مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش آنلاین انواع کابل کنترل زره دار

فروش آنلاین و اینترنتی انواع کابل های کنترل زره دار با آرموردار با مشخصه nyry و n2xry باعث شده است پروژه های صنعتی به آسانی بتوانند محصولات مورد نیاز خود را از این مرکز خریداری نمایند.
کابل های کنترل زره دار به دلیل استفاده در محیط های صنعتی خاص که احتمال وارد شدن صدمه به بدنه کابل  وجود دارد، یکی از کابل های مهم صنعتی به شمار می رود که در این مرکز با برند های یزد، متال و سینا به مشتریان و پروژه ها عرضه می شود.

کابل های کنترل
علاوه بر نمونه زره دار آنها در انواع شیلد دار و بدون شیلد و با عایق پی وی سی، xlpe و سیلیکونی نیز تولید می شوند که این کابل ها هر کدام بسته به شرایط محیطی فرآیند می توانند استفاده شوند.
فروش آنلاین و اینترنتی انواع کابل های کنترل و ابزار دقیق به شرکت ها و پروژه های مختلف در شهرستانها باعث شده است بسیاری از صاحبان پروژه ها به آسانی و در کمترین زمان و با صرف هزینه کمتر کابل های خود را خریداری نمایند.

کابل کنترل زره دار

آنچه آراد کابل را در بازار سیم و کابل از بقیه فعالان متمایز کرده است، ارائه خدمات گسترده به مشتریان سراسر کشور بوده است که در این میان ارائه مشاوره ها ی رایگان کارشناسان فنی ما به مشتریان از مهمترین خدمات می باشد.
تقریبا برترین برندهای موجود در بازار که م توانند قیمت و تنوع کیفیت را برای مشتریان به همراه داشته باشد در این مرکز فروش عرضه می شود.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید