مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی اصلی کابل کواکسیال افشارنژاد

نمایندگی اصلی کابل ها و سیم های افشان ساختمانی افشارنژاد خراسان ضمن عرضه انواع کابل برق، کابل های آنتن و کواکسیال را با کیفیت بالا عرضه می کند.
نمایندگی اصلی افشارنژاد خراسان در تهران و قطب اصلی سیم و کابل کشور یعنی بازار لاله زار تلاش می کند تمامی محصولات افشارنژاد خراسان را با بالاترین تخفیف روز به پروژه ها عرضه کند.
فعالان در پروژه های ساختمانی بدون شک برای تکمیل خرید انواع سیم و کابل های برق افشان و مفتولی به همراه کابل های ارت به خرید کابل های آنتن با کیفیت نیز نیاز مبرم دارند.
ازاین رو افشارنژاد خراسان با تولید کابل کواکسیال باکیفیت و تمام مس در کنار سایر سیم و کابل های افشان و مفتولی برق، تلاش کرده است لیست کاملی از محصولات مورد نیاز مشتریان را تولید و عرضه نماید.
آراد کابل که بزرگترین تامین کننده سیم وکابل های ساختمانی در کشور می باشد، تمامی سیم و کابل های برق و کواکسیال افشارنژاد خراسان را موجود داشته و برای عرضه به پروژه ها فراهم نموده است.
از این رو تمامی مشتریانی که قصد دارند از نمایندگی اصلی افشارنژاد خراسان محصولات خود را خریداری کنند می توانند برای خرید مطمئن این محصولات به صورت حضوری و آنلاین با واحد فروش مجموعه آراد کابل مکاتبه نمایند.   

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید