مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش کابل تلفن مشکی کرمان

مرکز پخش انواع کابل های مخابراتی اصلی کرمان در نمونه های مشکی و طوسی، این کابل ها را در بسته بندی های قرقره ۱۰۰۰ متری و ۵۰۰ متری بسته به نوع کابل عرضه می کند.
کابل های مخابراتی مسی یکی از بهترین کابل های مورد استفاده در صنعت مخابرات بوده که جهت ایجاد ارتباط تلفنی مورد استفاده قرار می گیرد.
به دلیل استفاده بسیاری از مشترکین از این کابل ها برای خطوط تلفن ثابت جهت استفاده از اینترنت، لازم است این کابل ها از کیفیت لازم برخوردار بوده و همچنین توسط بهترین برند های ایرانی تولید شده باشد.
اگر به دنبال خرید کابل های مخابراتی برای پروژه های ساختمانی و مخابراتی خود هستید، بدون شک محصولات اصلی کارخانه کرمان را به شما پیشنهاد می کنیم.
کابل های مشکی، طوسی، کابل های کواکسیال در انواع مختلف از مهم ترین محصولات تولیدی این کارخانه می باشد که می تواند گفت راهگشای مشتریانی بوده است که با خرید های متعدد کابل های برند های دیگر هیچگاه به کیفیت موردنظر خود دست نیافته اند، از این رو این کارخانه تمامی این کابل ها را با کیفیت بالا تولید و عرضه نموده است.
آراد کابل، کابل های تلفنی زوجی بیرون ساختمان یا کابل های مشکی را با مشخصات J2Y(st)2Y نیز عرضه می کند که این کابل ها از ۲ زوج تا ۱۰۰ به صورت استاندارد و روتین در قرقره های ۱۰۰۰ متری تولید شده و عرضه می شود.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید