مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش انواع کابل زمینی برق

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی کابل های برق زمینی nyyویژگی کابل های برق زمینی n2xy

قیمت فروش انواع کابل های برق زمینی nyy و n2xy را بر اساس آخرین تغییرات قیمت مس می توانید از کارشناسان فروش این مجموعه استعلام نمایید. قیمت این محصولات بر اساس آیتم های متعددی تغییر می کند.
کابل های برق زمینی ویژگی های متفاوتی به لحاظ ساختمان کابل با کابل های برق افشان و قابل انعطاف دارند و این تفاوت ها باعث اختلاف در قیمت این محصولات و همچنین کاربرد آنها در محیط های مختلف می شود.
کابل های برق زمینی به دلیل استفاده از هادی کلاس یک در ساختمان کابل که به هادی های مفتولی نیز شهرت دارند، با عنوان کابل های خشک یا مفتولی نیز شناسایی می شوند.
کابل های برق زمینی به لحاظ مشخصات فنی به صورت nyy و n2xy تولید شناسایی می شوند که این مشخصات مربوط به کابل هایی می باشد که دارای هادی مسی و عایق از جنس ترموپلاستیک یا pvc و همچنین xlpe می باشند.
این که کدام یکی از این کابل ها برتری بر دیگری دارد، این موضوع به محل استفاده کابل مربوط می شود که لازم است مشتریان این محصولات بسته به محیطی که قرار است از این کابل ها استفاده نمایند اقدام به خرید کابل های نوع nyy و n2xy نمایند.

ویژگی کابل های برق زمینی nyy

کابل های برق زمینی nyy از هادی مسی و عایق ترموپلاستکی تولید می شوند که این کابل ها در انواع تک رشته و سه نیم رشته در سایز های ۱۶ تا ۳۰۰ میلی متر مربع بیشترین کاربرد را برای مشتریان این محصولات دارند. این کابل ها در محیط های صنعتی و غیر صنعتی کاربرد داشته و پروژه های مختلف می توانند بسته به نوع تاسیسات خود که ممکن است تک فاز و سه فاز باشد از این کابل ها استفاده نمایند.

ویژگی کابل های برق زمینی n2xy

کابل های برق زمینی یا خشک n2xy به لحاظ کاربردی تفاوتی با کابل های nyy نداشته و تنها تفاوت این کابل ها به عایق استفاده شده در ساختمان آن مربوط می شود. عایق استفاده شده در کابل های زمینی n2xy بر خلاف nyy از جنس پلی اتیلن کراسلینک است که بسیاری از پروژه های صنعتی به استفاده از این کابل ها در پروژه های خود اصرار دارند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید