مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش انواع کابل یزد

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت فروش انواع کابل افشان یزدقیمت فروش انواع کابل N2XY یزد
قیمت فروش انواع کابل های 20 کیلو ولت یزدقیمت فروش کابل های زره دار و سربدار یزد

قیمت فروش انواع کابل های افشان، مفتولی، nyy، n2xy، کابل های فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت با هادی مسی و آلومینیومی به صورت ویژه و بنا به آخرین تغییرات به مشتریان ارائه می شود.
یزد به عنوان یکی از مهم ترین تولید کنندگان کشور در حوزه سیم و کابل های برق، توانسته است طیف گسترده ای از نیاز های بازار را شناسایی کرده و اقدام به تولید انواع کابل های مسی و آلومینیومی مطابق به نیاز های پروژه ها نموده است.
اگر قصد خرید کابل های برق یزد را دارید با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی در خصوص نحوه دریافت قیمت فروش به روز این کابل ها را به شما ارائه نماییم.


قیمت فروش انواع کابل افشان یزد

کابل های افشان nymhy که به عنوان مهم ترین کابل های فشار ضعیف در بازار شناخته می شوند، با کیفیت بالا توسط برند یزد تولید می شود.
قیمت فروش این نوع کابل ها بسته به میزان سفارش مشتریان و همچنین سطح مقطع هر کابل بستگی داشته و برای متراژ های بالا با قیمت روز، بیشترین تخفیف تا حد امکان برای پروژه های بزرگ لحاظ می شود.

قیمت فروش انواع کابل N2XY یزد

در میان کابل های خشک که با نام زمینی یا NYY نیز شناخته می شود، یزد یکی از تولید کنندگان برتر بوده که این کابل ها را با عایق XLPE تولید می کند.
این کابل ها در انواع تک رشته و سه و نیم رشته تا سطح مقطع ۳۰۰ میلی متر مربع موجود بوده و تنها تفاوت این کابل ها با مشخصه NYY که از عایق پی وی سی در تولید آنها استفاده می شود، استفاده از عایق پلی اتیلن در تولید کابل های یزد می باشد.
از این رو این کابل ها با مشخصه N2XY شناخته شده و به نسبت کابل های زمینی از کیفیت بالاتری برخوردار است.

قیمت فروش انواع کابل های ۲۰ کیلو ولت یزد

کابل های فشار متوسط یا ۲۰ کیلو ولت از کابل های سنگین موجود در بازار می باشد که به دلیل استفاده در پروژه های صنعتی و فوق توزیع، به صورت مسی و آلومینیومی و با ساختمان زره دار و بدون زره تولید می شود.
این کابل ها که از کابل های سنگین می باشند تا سطح مقطع ۵۰۰ میلی متر مربع در انبار مجموعه موجود و قابل ارسال برای مشتریان است.
در مواردی که موجودی کابل های ۲۰ کیلو ولت کم بوده و یا مطابق باسفارش مشتریان نباشد، بدون شک شرایط تولید محصول برای مشتریان می تواند با قیمت مناسب تری همراه باشد.
سفارش های مشتریان برای تولید محصول بین ۴۵ تا ۶۰ روز قابل تحویل است.

قیمت فروش کابل های زره دار و سربدار یزد

کابل های زره دار و سربدار یزد از مهم ترین کابل های صنعتی مورد استفاده در محیط های حاوی هیدروکربن ها و مواد شیمیایی بوده که قیمت این کابل ها به مراتب از کابل های زره دار بیشتر است.
تامین این کابل ها به صورت ویژه توسط کارخانه یزد باعث شده است این کارخانه در زمینه عرضه کابل های خاص صنعتی با قیمت فروش عالی خود را به عنوان یک نام بزرگ مطرح کند.
از این رو این نمایندگی فروش کابل یزد برای همکاری با تمامی پروژه های صنعتی سراسر کشور اعلام آمادگی می کند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید