مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کابل مخابراتی ژله فیلد خاکی

قیمت خرید کابل های مخابراتی ژله فیلد خاکی و کانالی به تعدادزوج سیم های آنها و همچنین تا حد زیادی به سایز آن یعنی ۰٫۴ یا ۰٫۶ بودن این کابل ها بستگی دارد.
کابل های ژله فیلد خاکی و کانالی به دلیل استفاده از ژله در ساختمان آنها مناسب استفاده به صورت دفنی و همچنین قرار گرفتن در کانال هایی می باشد که احتمال وجود حیوانات جونده در آن مکان ها زیاد است.
این کابل ها در دسته کابل های مخابراتی زوجی بوده که بر حسب نیاز های شبکه مخابرات باسیم و توسعه این شبکه ها توسط کارخانه شهید قندی یزد و تهران سیمین فر در ایران تولید می شود.
به دلیل کشارکت مجموعه آراد کابل در پروژه های مخابرات در سراسر کشور و تامین کابل های مسی و فیبر های نوری مورد نیاز این پروژه ها، عرضه کابل های ژله فیلد خاکی و کانالی در برنامه کاری این مجموعه قرار دارد.
قیمت این کابل ها به دلیل استفاده هادی مسی در ساختمان آنها به صورت ویژه به قیمت جهانی مس وابسته بوده و به همین دلیل برای مدت زمان مشخصی نمی توان لست دقیقی از قیمت این کابل های مخابراتی و سایر محصولات این حوزه بر روی سایت قرار داد.
از این رو آراد کابل با استفاده از تمامی امکانات و راه های ارتباطی موجود تلاش می کند مشتریان و شرکت های مختلف را در جریان آخرید تغییرات قیمت سیم و کابل قرار داده و همچنین در زمان های خاصی اقدام به فروش ویژه محصولات خود نماید.
پس پیشنهاد ما به مشتریان همراهی آراد کابل و ارتباط با واحد فروش از طریق راه های ارتباطی و شبکه های مجازی بوده تا از این طریق بتوانیم بهترین خدمات را به مشتریان ارائه کنیم.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید