مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کابل افشان سیمیا

قیمت کابل های افشان شیلددار و بدون شیلد سیمیا به دلیل کیفیت بالا و استاندارد بودن محصولات سیمیا، قدری از کابل های برندهای دیگر بالاتر است.
به طور کلی محصولات سیمیا یکی از مرغوبترین کابل های مخابراتی و برق موجود در بازار است که به دلیل ویژگی منحصر به فرد این تولیدات، همواره مورد توجه پروژه های ساختمانی و مخابراتی بوده است.
کابل های افشان یکی از تولیدات سیمیا می باشد که به دلیل استفاده در بسیاری از پروژه های با رنج فشار ضعیف، در انواع دو رشته تا پنج رشته، در سایزهای ۰٫۵ تا ۲۵ میلی متر مربع تولید می شوند.
این کابل ها با رنگ عایق مشکی و از جنس پی وی سی تولید می شوند که غالب تولیدات برندهای دیگر نیز با این ویژگی به بازار عرضه می شود.
در واقع کابل های افشان سیمیا را می توان در دو دسته شیلددار و بدون شیلد دسته بندی نمود که کابل های شیلددار به دلیل استفاده از آنها در کنار کابل های مخابراتی و شیلد به کار رفته شده در ساختمان آنها، قدری قیمت متفاوت تری نسبت به کابل های افشان معمولی دارند.
آراد کابل که عرضه سیم و کابل سیمیا را به صورت ویژه جهت ارائه به مشتریانی که قصد خرید کابل های با کیفیت را دارند، در برنامه قرار داده است، محصولات سیمیا را به صورت تضمینی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید