مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بهترین کابل ابزار دقیق

خرید بهترین کابل ابزار دقیق به عوامل مختلف و نوع پروژه بستگی دارد که ماموران خرید پروژه ها باید براساس وندور لیست و یا کیفیت مورد نیاز اقدام به خرید این کابل ها نمایند.
کابل های ابزار دقیق یا instrument که به صورت زوجی تولید می شوند، با انتقال اطلاعات و سیگنال های کنتذرلی از قبیل دما و فشار به اتاق کنترل، یکی از ارکان های مهم در یک فرآیند کنترلی به شمار می روند.
با توجه به این مهم لازم است پروژه های صنعتی به ویژه پروژه های مربوط به نفت، گاز و پتروشیمی این کابل ها را به صورت ویژه و با بهترین کیفیت خریداری نمایند.
با توجه به نیازهای داخلی پروژه ها، کارخانه هایی مانند یزد و تک اقدام به تولید تخصصی این کابل ها نموده اند، که انواع کابل های ابزار دقیق با شیلد کلی و زوجی را تولید نموده اند.
این دو کارخانه کابل های خود را با استانداردهای لازم و مورد نیاز پروژه ها تولید نموده اند و هیچ محدودیتی برای استفاده در پروژه ها ندارند، در حالی که می توان گفت که این کارخانه ها در وندور لیست تمامی پروژه ها قرار دارند.
کابل های ابزار دقیق شیلد کلی و زوجی به دلیل تفاوت ساختمان آنها، براساس نیاز پروژه و محیط قرار گیری کابل و آیتم های دیگر، توسط طراحان سیستم انتخاب و خریداری می شود.
آراد کابل که به صورت تخصصی انواع کابل های ابزار دقیق یا instrument را عرضه می کند، بهترین پیشنهاد خود را به پروژه های صنعتی ارائه می کند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید