مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید انواع کابل مخابراتی رسا کابل کرمان

مرکز خرید انواع کابل های مخابراتی کرمان با برند اصلی کرمان و همچنین رسا کابل کرمان که محصولات این برند ها را به صورت کاملا تخصصی عرضه می‌کند، شرکت آراد کابل با فعالیت در شهر تهران است که امکان خرید مشتریان شهرستانی را به صورت مستقیم از این مجموعه فراهم کرده است.
کابل های مخابراتی که در انواع طوسی یا هوایی و مشکی یا زمینی تولید می‌شوند، از محصولات اصلی برند کرمان و رسا کابل کرمان می‌باشند، که همواره مشتریان به دلیل کیفیت بالای محصولات کرمان به دنبال خرید کابل های تلفن و مخابراتی این برند های ایرانی معتبر هستند.
دلیل عرضه دو برند با نام کرمان در شرکت اراد کابل، ایجاد تنوع در قیمت و همچنین کیفیت محصولات می باشد تا مشتریان بتوانند بنا به نیاز خود اقدام به خرید محصول متناسب با وضعیت خود نمایند.

کابل های کرمان صادراتی
کیفیت به مراتب بالاتر نسبت به تولیدات رسا کابل کرمان دارند و قیمت این تولیدات نیز در مقایسه با کابل های مخابراتی رسا کابل متفاوت است.

کابل مخابراتی کرمان

از این رو مشتریان می توانند بسته به شرایط پروژه خود و قیمت مورد نظر اقدام به خرید محصولات کرمان با برندهای مختلف نمایند.
نکته مهم در انتخاب محصولات کرمان از برند های مختلف این شهر آن است که تمامی محصولات این کارخانه ها به صورت کاملا استاندارد و باکفیت تولید شده و از بهترین تولیدات ایران در حوزه سیم و کابل های مخابراتی به شمار می رود.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید