مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش کابل مخابراتی کرمان

قیمت فروش انواع کابل های مخابراتی کرمان، کابل های تلفن زمینی، هوایی و کابل های کواکسیال این برند مهم، به صورت به روز قابل ارائه به مشتریان مجموعه می باشد.
کابل های مخابراتی با هادی مسی نه تنها در بخش های مختلف مخابرات و مراکز مخابراتی کاربرد دارد، بلکه در پروژه های ساختمانی و آپارتمان ها نیز از کابل های مهم به شمار می رود.
در زمینه کابل های مخابراتی کارخانه های متعددی اقدام به تولید این کابل ها با قیمت مناسب و شرایط فروش آسان برای مشتریان می کنند، اما در میان آنها تنها نام کرمان می باشد که به کیفیت و مرغوبیت کالا شناخته شده و بسیاری از پروژه ها تنها مجاز به استفاده از محصولات این برند می باشند.
کابل های تلفن هوایی، زمینی و کابل های کواکسیال و آنتن در انواع مختلف از تولیدات این کارخانه می باشد که در سالهای اخیر توانسته است سهم بالایی از صادرات این کابل ها به کشورهای منطقه را به خود اختصاص دهد.
در خصوص قیمت این کابل های مخابراتی با برند کرمان، به دلیل نوسانات زیادی که در بازار سیم و کابل وجود دارد، آراد کابل توانسته است در سالهای اخیر با یک تیم فروش قوی، به صورت آنی قیمت ها را به شرکت های مختلف و مشتریان در بخش های خصوصی ارائه کند.
از این رو مشتریان کابل های مخابراتی برای خرید محصولات کرمان به صورت به روز می توانند قیمت کابل های مورد نیاز خود را از واحد فروش استعلام کنند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید