مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بهترین کابل استخوانی فشار ضعیف

خرید بهترین کابل استخوانی یا زمینی NYY فشار ضعیف از چه طریقی ممکن است؟ بزرگترین مرکز فروش کابل استخوانی و برترین برند های تولید کابل های زمینی کدام کارخانه ها هستند؟
کابل های زمینی یا کابل هایی که با نام NYY یا استخوانی نیز شناخته می شوند از سایز ۱۶ تا ۲۴۰ میلی متر مربع به صورت ویژه و تخصصی با چند برند معتبر در مجموعه آراد کابل موجود است.
این کابل ها به دلیل اهمیت آنها در کاربرد پروژه های با ولتاژ فشار ضعیف با سایزهای متنوع تولید شده و به بازار عرضه می شوند. برندهای یزد، همدان، سیمیا، خراسان و ابهر از بزرگ ترین تولید کنندگان این کابل ها می باشد که از شناخته شده ترین برندهای تولید کابل کشور نیز به شمار می روند. 
کابل های استخوانی به دلیل انعطاف پذیری کم آنها در محل های نصب ثابت و همچنین به صورت دفنی در خاک استفاده می شوند. این کابل ها در سیستم های برق سه فاز به صورت سه و نیم رشته استفاده می شوند که در سایز های ۳*۲۵+۱۶ تا ۳*۲۴۰+۱۲۰ به صورت متداول تولید شده و در این مرکز موجود است.
آراد کابل بزرگترین عرضه کننده کابل های استخوانی این کابل ها را در انواع با کیفیت و قیمت بالا به همراه کابل های نوع استاندارد و ارزان عرضه می کند. ارائه این کابل ها به پروژه های سراسر کشور میسر می باشد.
کابل های زمینی یا nyy ارزان که مورد نیاز طیف وسیعی از مشتریان مجموعه است برای عرضه با قیمت مناسب فراهم شده است که در صورت نیاز به خرید کابل های ارزان می توانید در زمان خرید این موضوع را به مدیر فروش اطلاع دهید.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید