مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش بهترین فیبر نوری مخابراتی

قیمت فروش بهترین فیبر های نوری مخابراتی که در پروژه های مختلف با برند های ایرانی و خارجی استفاده می شود، علاوه بر ساختمان کابل، به سینگل مود، مالتی مود و nz بودن کابل های نوری بستگی دارد.
فیبر های نوری امروزه علاوه بر کاربرد در پروژه های مخابراتی به عنوان یک وسیله تزئینی نیز مورد توجه قرار گرفته است. که فیبر های نوری تزئینی به نوعی از جنس پلاستیک تولید می شوند و قیمت این محصولات به مراتب پایین تر از کابل های نوری مخابراتی با تار های نوری شیشه ای می باشند.
قیمت فروش فیبر های نوری مخابراتی تحت تاثیر عوامل مهمی می باشد که به همین دلیل لازم است خریداران این کابل های نوری لازم است اطلاعاتی در خصوص این کابل ها و نحوه تغییر قیمت آنها داشته باشند تا از این طریق بتوانند خرید مطمئنی را برای پروژه های خود داشته باشند.
فیبر های نوری در دسته بندی به لحاظ تار های استفاده شده در ساختمان کابل که شامل انواع سینگل مود یا sm، مالتی مود یا mm و nz می باشند قیمت های متفاوتی را دارا هستند.
کابل های نوری سینگل مود در میان سه نوع از تار های نوری معرفی شده ضمن اینکه کاربرد بیشتری دارد، قیمت به مراتب پایین تری را برای پروژه ها به همراه خواهد داشت.
کابل های فیبر نوری علاوه بر اینکه از نقطه نظر تار های نوری دسته بندی می شوند، از نظر ساختمان کابل نیز مورد بررسی قرار می گیرند. 
کابل های نوری در انواع indoor و outdoor تولید می شوند که نوع outdoor این کابل های نوری در انواع خاکی، کانالی و هوایی قابل تولید می باشد و با توجه به پیچیدگی ساختمان کابل های فیبر نوری خاکی، قیمت این کابل ها نسبت به سایز انواع کابل های نوری outdoor بیشتر است و در رده دوم این کابل ها به لحاظ قیمت، کابل های هوایی قرار دارند که در نمونه های adss و ossc تولید می شوند.
آراد کابل به صورت ویژه عرضه انواع کابل های برق و مخابراتی و فیبر های نوری را به پروژه های سراسر کشور انجام می دهد و در این راستا مشاوره های لازم نیز در خصوص انتخاب محصول در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید