مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش فیبر نوری خاکی nexans

قیمت فروش انواع فیبر نوری ۱۲، ۲۴ و ۴۸ کور خاکی nexans بسته به میزان سفارش پروژه ها و قیمت روز کابل های نوری به مشتریان ارائه می شود.
فیبرهای نوری خاکی یا obucبه دلیل ویژگی ساختمان این کابل ها به صورت دفنی و مستقیم در زیر خاک می توانند در پروژه ها مورد استفاده قرار گیرند.
قیمت کابل های نوری خاکی به دلیل شخصات فنی کابل و متفاوت بودن تولید آنها نسبت به کابل های نوری کانالی، قدری با قیمت بالاتر عرضه می شوند. هر چند تفاوت قیمت آنچنان در خصوص عرضه آنها ملموس نیست.
نگزنس nexans با تولید انواع کابل های مخابراتی نوری و مسی توانسته است در سالیان گذشته محصولات خود را روانه بازارهای ایران کند در حالیکه این محصولات توانسته است در بسیاری از پروژه های مخابراتی استفاده شده و برند نگزنس را به نامی شناخته شده بدل نماید.
قیمت فروش مناسب محصولات نگزنس یکی از دلایل مهم در عرضه بالای محصولات آن به پروژه ها می باشد که بسیاری از صاحبان پروژه ها و کارفرمایان کابل های نگزنس رابه سایر تولیدات داخلی و خارجی ترجیح می دهند.
آراد کابل بزرگ ترین مرکز فروش محصولات نگزنس در ایران قیمت روز محصولات را به صورت آنی به مشتریانی که با واحد فروش مجموعه در تماس هستند ارائه می کند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید