مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز انواع فیبر نوری اینترنت شهید قندی یزد

قیمت روز انواع فیبر های نوری اینترنت شهید قندی یزد، بسته به نوع فیبر نوری و sm یا mm بودن آنها به صورت آنی قابل ارائه به مشتریان است.
فیبر های نوری تولید شده توسط کارخانه شهید قندی یزد، امروز در تمامی پروژه های مخابراتی برای انتقال داده های اینترنت و voice در سراسر کشور استفاده می شود.
فیبر های نوری sm که به عنوان مهم ترین کابل های نوری در صنعت مخابرات شناخته شده می باشند، امروزه در نمونه های obuc، ocuc و armored توسط این برند قابلیت تولید داشته و با تعداد فیبر های مختلف و بنا به استاندارد های مورد استفاده در پروژه ها تولید می شود.
قیمت روز فیبر های نوری متاثر از عوامل متعددی است که یکی از این موارد قیمت تار های فیبر نوری وارداتی توسط کارخانه شهید قندی بوده که همواره از بهترین نمونه تار های نوری تولید شده در جهان برای تولید کابل های نوری بهره می برد.
دیگر عامل مهم در قیمت فیبر های نوری را می توان به نوع خاکی، کانالی، زره دار و Lszh وبدن ساختمان فیبر نوری اختصاص داد که می تواند باعث اختلاف قیمت در انواع فیبر های نوری قندی شود.
بهترین پیشنهاد ما برای ارائه قیمت روز انواع فیبر های نوری خارجی و شهید قندی به مشتریانمان، تماس با واحد فروش آراد کابل می باشد تا بتوانند قیمت محصول مورد نظر خود را استعلام نمایند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید