مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش انواع فیبر نوری سینگل مد nexans

مرکز فروش فیبر های نوری nexans، تمامی تولیدات این کارخانه خارجی را از فیبر های تک حالته، چند حالته، nz یا سینگل مد و مالتی مد برای فروش در بازار داخل وارد نموده است.
فیبر های نوری سینگل مد از مهمترین کابل های نوری جهت انتقال اطلاعات شبکه تلفن ثابت و bts های موبایل از مناطق شهری و روستایی جهت منتقل نمودن به شبکه کلی فیبر نوری می باشد.
در مسافت های طولانی نوعی از فیبر های نوری با نام سینگل مد در انواع ۱۲، ۲۴ و ۴۸ کور بسته به نوع محیطی که کابل قرار است در آن قرار بگیرد به صورت خاکی و کانالی تولید شده است.
این مجموعه که تمام تمرکز خود را در زمینه فروش عمده کابل های مخابراتی مسی و نوری به کار گرفته شده است تا بتواند پروژه های سراسر کشور را تامین نماید، محصولات nexans به صورت ویژه در میان کابل های نوری خود عرضه می کند.
این مرکز فروش که طرف قرارداد با بسیاری از پروژه های مخابراتی سراسر کشور است، در کنار فیبر های نوری nexans تولیدات داخلی کشور از جمله کابل های نوری شهید قندی یزد و رفسنجان را با کیفیت بالا و در حد نمونه های خارجی عرضه می کند.
تمامی انواع فیبر های نوری سینگل مد، مالتی مد و nz بنا به تجربه واحد فروش آراد کابل در مجموعه جهت عرضه به پروژه ها موجود است.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید