مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید کابل خراسان

قیمت خرید کابل های خراسان افشار نژاد در انواع کابل های افشان، مخابراتی، کابل های کواکسیال و کابل های کنترل این برند شناخته شده به صورت به روز قابل ارائه به مشتریان است.
کابل های خراسان افشار نژاد از باکیفیت ترین محصولات حوزه سیم و کابل در کشور است که در پروژه های متعددی در کشور به ویژه پروژه های ساختمانی تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است.
آنچه نام افشار نژاد خراسان و محصولات آن را بر سر زبان ها انداخته است، کیفیت فوق العاده سیم و کابل های آن و رعایت استاندارد های تولید در محصولات این برند می باشد.
اما محصولات خراسان بیشتر در پروژه هایی استفاده می شوند که کارشناسان و ناظران پروژه ها به دنبال استفاده از مرغوبترین سیم و کابل های موجود در بازار می باشند.
قیمت خرید کابل های افشار نژاد خراسان به صورت ویژه با برند های دیگر متفاوت است و این موضوع دلیلی جز کیفیت محصولات خراسان ندارد.
تاکنون پروژه های متعدد ساختمانی در سراسر کشور به صورت عمده محصولات افشار نژاد خراسان را از این مجموعه خریداری نموده اند و خدمات ویژه آراد کابل در ارسال بار به مشتریان شهرستانی عامل مهمی در انتخاب مشتریان در خرید از این مجموعه است.
کابل های افشان و خشک، کواکسیال و مخابراتی از مهم ترین محصولات افشار نژاد خراسان می باشد که در پروژه های ساختمانی و تاسیسات برق فشار ضعیف قابل استفاده است.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید