مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید کابل برق یزد

قیمت خرید انواع کابل های برق فشار ضعیف افشان و خشک یزد به همراه کابل های فشار متسط و فشار قوی این برند را می توانید به صورت به روز از این مرکز فروش استعلام نمایید.
یزد به عنوان شناخته شده ترین برند تولید کننده انواع کابل های برق فشار ضعیف تا فشار قوی در سایزهای مختلف توانسته است انواع کابل های سنگین مسی را که به نوعی در بازار کمیاب می باشد را تولید کرده و به بازار عرضه نماید.
در این میان می توان به کابل های خشک و افشان در سایزهای بالا و همچنین کابل های فشار متوسط مسی و آلومینیومی و کابل های فشار متوسط مسی و آلومینیومی و کابل های فشار قوی مسی و آلومینیومی به صورت زره دار و بدون زره اشاره کرد.

قیمت خرید انواع کابل ها به دلیل نوسانات قیمت مس و آلومینیوم لازم است به صورت به روز استعلام گردد تا مشتریان بتوانند به صورت مطمئن اقدام به ثبت سفارش خود نمایند.
واحد فروش در تماس مشتریان با این مجموعه و ثبت درخواست آنها با نظر کارشناس و مدیر فروش محترم قیمت نهایی را به مشتریان اعلام می کنند و مشتریان می توانند جهت اطمینان از سالم بودن کابل ها و تایید مشخصات فنی کابل به انبار مجموعه مراجعه کرده و سپس اقدام به خرید نهایی محصولات خود نمایند.
در غیر این صورت و عدم امکان مراجعه حضوری این مجموعه متعهد می شود کابل ها را بر اساس مشخصات ذکر شده به صورت سالم به باربری تحویل نمایند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید