مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فیبر نوری ۱۲ کر ۶*۲ شهید قندی یزد

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی فیبرهای نوری 6*2 شهید قندی یزد قیمت فروش فیبرهای نوری 12 کر شهید قندی یزد 

فیبر های نوری ۱۲ کر را می توان از پرکاربردترین فیبرهای نوری در ایران قلمداد نمود که بسیاری از مشتریان و پروژه های مخابراتی در تماس با آراد کابل به دنبال آگاهی از قیمت خرید و فروش این کابل ها در انواع ۶*۲ و ۱۲*۱ در نمونه های خاکی، کانالی و هوایی با برند شهید قندی یزد می باشند.
فیبرهای نوری ۱۲ کر به صورت ویژه توسط کارخانه های مختلفی تولید می شوند که شهید قندی یزد یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان این کابل های نوری در ایران می باشد که این محصولات را با تارهای نوری فوجیکورا که از بهترین تارهای فیبر نوری در جهان به شمار می رود تولید کرده و به بازار عرضه می کند.
در خصوص متراژ قرقره های کابل های نوری ۱۲ کر می توان به این نکته اشاره نمود که این کابل های نوری با متراژهای پایه ۴۰۰۰ متری عرضه می شوند که این مهم یکی از استاندارد های بسته بندی این محصولات به شمار می رود.

مشخصات فنی فیبرهای نوری ۶*۲ شهید قندی یزد 

فیبرهای نوری ۱۲ کر شهید قندی یزد در انواع ۶*۲ به صورت خاکی obuc و کانالی ocuc تولید شد می شوند که آگاهی از مشخصات فنی کابل های مورد نیاز پروژه ها و نیاز سنجی براساس شرایط  محیطی آن یکی از الزامات می باشد که باید کارشناسان فنی پروژه ها به آن دقت نمایند.
فیبرهای نوری ۶*۲ خاکی علاوه بر استفاده به صورت دفنی، در کانال های دارای حیوانات جونده نیز استفاده می شود که به دلیل دارا بودن آرمورد در ساختمان کابل، به خوبی از تارهای نوری و لایه های داخلی کابل در برابر حیوانات محافظت می کند.

قیمت فروش فیبرهای نوری ۱۲ کر شهید قندی یزد 

فیبرهای نوری ۱۲ کر خاکی و کانالی شهید قندی یزد به دلیل کاربرد زیاد در پروژه ها، همواره قیمت فروش آن مورد سوال مشتریان است که این کابل ها را قصد دارند در پروژه های خود استفاده نمایند.
واحد فروش آراد کابل با ایجاد شرایط استعلام قیمت این محصولات برای مشتریان خود، تلاش کرده است که امکان خرید آسان و مطمئن محصولات را برای آنها فراهم نماید. لذا در صورت نیاز به آگاهی از آخرین قیمت محصولات می توانید درخواست خود را به واحد فروش مجموعه ارائه نمایید.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید