مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کابل برق آلومینیومی خودنگهدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

انتخاب بهترین برند کابل برق آلومینیومی در ایرانقیمت فروش کابل برق آلومینیومی به صورت به روز
کابل برق آلومینیومی

قیمت کابل برق آلومینیومی در انواع مختلف زمینی و خودنگهدار در سایز های ۱۰، ۱۶، ۲۵، ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۹۵، ۱۲۰، ۱۵۰، ۱۸۵، ۲۴۰، ۳۰۰، ۴۰۰ و ۵۰۰ میلی متر مربع، به صورت به روز از طریق همکاران ما در واحد فروش به شما ارائه می شود. همچنین مشاوره های لازم در خصوص انتخاب برند مناسب این کابل ها برای مشتریان به صورت رایگان آنها داده می شود.

قیمت کابل برق آلومینیومی خودنگهدار بسته به تعداد رشته های استفاده شده در ساختمان کابل و همچنین سطح مقطع کابل وابستگی داشته و از طرفی به دلیل نوسانات قیمت آلومینیوم امکان قرار دادن لیست قیمت مشخص بر روی سایت برای این مجموعه وجود ندارد. به همین دلیل واحد فروش این مجموعه خود را ملزم می داند تا به درخواست های مشتریان کابل های برق آلومینیومی به صورت به روز پاسخ دهد.

کابل آلومینیومی

 

برند های متعددی در ایران کابل های آلومینیومی را تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهند، که این مرکز فروش بهترین برند های دارای تاییدیه را برای ارائه به مشتریان خود فراهم نموده است.

برند های مسین، اختر، سیمکات، سیم باف، همدان، سیمیا و یزد از کابل های برق آلومینیومی خودنگهدار عرضه شده در این مجموعه می باشد.

انتخاب بهترین برند کابل برق آلومینیومی در ایران

انتخاب برند تا حد زیادی به سلایق مشتریان کابل های برق خودنگهدار بستگی داشته و از طرفی قیمت کابل برق نیز عامل مهم دیگری در انتخاب مشتریان به شمار می رود. این مجموعه همواره خود را ملزم به همکاری با مشتریان برای انتخاب بهترین کابل بر اساس شرایط مشتریان می داند و بدون تردید بهترین گزینه در میان برند های موجود همواره به مشتریان ما پیشنهاد می شود.

 

قیمت فروش کابل برق آلومینیومی به صورت به روز

این مجموعه با ایجاد یک ساختار فروش منظم تلاش می کند بهترین خدمات را در زمینه فروش محصولات به مشتریان خود ارائه نماید. آگاهی از قیمت روز انواع کابل برق آلومینیومی یکی از سوالات پرتکرار مشتریان از واحد فروش است که این مجموعه به صورت صدور پیش فاکتور بر اساس درخواست های مشتریان و ارسال از طریق فکس و راه های ارتباطی دیگر به آن پاسخ خواهد داد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید