مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده انواع فیبر نوری اینترنت شهید قندی

فروش عمده انواع فیبرهای نوری اینترنت در انواع خاکی و کانالی با برند شهید قندی متناسب با استفاده در پروژه های مخابراتی از طریق آراد کابل آغاز شده است.
فیبرهای نوری اینترنت یا اصطلاحا کابل های نوری که در شبکه های مخابراتی با هدف انتقال دیتا و متصل نمودن روستاها و شهرها به شبکه جهانی اینترنت استفاده می شوند، در انواع خاکی و کانالی تولید می شوند.
فیبرهای نوری obuc و ocuc که در شبکه مخابرات استفاده می شوند، بسته به شرایط محیطی پروژه ها توسط کارشناسان پروژه تعیین و خریداری می شود.
شهید قندی یزد به دلیل عرضه انواع فیبرهای نوری خاکی و کانالی به بازار ایران یک برد شناخته شده و مطرح می باشد که توانسته است نیازهای داخلی کشور را به خوبی پوشش دهد.
فروش عمده انواع فیبرنوری شهید قندی در انواع obuc، ocuc و ossc به پروژه ها باعث شده است آراد کابل به عنوان یک نام مطرح در این حوزه مورد توجه قرار گیرد.

فیبر نوری اینترنت قندی

فیبرهای نوری شهید قندی یزد با استفاده از مرغوبترین تارهای نوری در تولید آنها یکی از بهترین کابل های نوری در بازار ایران است که گاهی توسط کارشناسان به نمونه های بی کیفیت خارجی ترجیح داده می شود.
لیتن مرکز فرشو با عرضه رسمی انواع فیبرهای نوری شهید قندی یزد تلاش می کند تا با پروژه ها در سراسر کشور تفاهم نامه همکاری منعقد نماید.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید