مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش فیبر نوری armored شهید قندی یزد

فروش فیبر نوری armored شهید قندی یزد

فروش فیبر نوری armored، خاکی و کانالی شهید قندی یزد، تمامی انواع کابل های نوری این کارخانه را در نمونه های پرکاربرد به مشتریان عرضه می نماید. این مجموعه تنها به عنوان مرکز پخش بوده و نمایندگی شهید قندی یزد نمی باشد.
فیبر های نوری armored که به دلیل دارا بدن زره فلزی در ساختمان آنها، می تواند به صورت مستقیم در زیر خاک به صورت دفنی استفاده شود.
این کابل ها در محل هایی که امکان قرار دادن فیبر به صورت هوایی و کانالی وجود ندارد می تواند از اهمیت بالایی برای مشتریان برخوردار باشد.
این کابل ها مانند بسیاری از کابل های برق که زره دار می باشند از نمونه های معمولی فیبر های نوری قیمت بالاتری داشته و این موضوع به دلیل ساختمان کابل ها می باشد.
فیبر های نوری خاکی و کانالی در کنار فیبر های زره دار از پرفروش ترین کابل های نوری شهید قندی یزد می باشد که به دلیل استفاده در پروژه های سراسر کشور و نیاز های مشتریان کا برای خرید این کابل ها، عمدتا به صورت موجود در انبار های آراد کابل قابل ارائه به مشتریان است.
اما در خصوص کابل های نوری armored شهید قندی یزد، این کابل ها در انواع sm 48 کور ۸*۶ و همچنین ۱۲ کور ۱۲*۱ موود بوده و در نوع کابل های نوری mm در نمونه های ۱۲ و ۶ کور به صورت ۱۲*۱ و ۶*۱ تولید می شوند.
در خصوص نمونه های دیگر کابل های نوری armored بهتر است مشتریان و شرکت ها در خصوص موجود بودن و یا عدم موجودی آنها به صورت آنی از واحد فروش استعلام نمایند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید