مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش آنلاین کابل مخابراتی تهران سیمین فر

فروش آنلاین و اینترنتی کابل های مخابراتی زوجی طوسی و مشکی تهران سیمین فر به همراه کابل های ژله فیلد خاکی و کانالی این برند به صورت وِیژه از طریق این مجموعه آغاز شده است.
یکی از برند هایی که در سال های اخیر به بخش تولید کابل های مخابراتی و تامین کابل های مورد نیاز این پروژه ها گام نهاده است، کارخانه تهران سیمین فر بوده که توانسته است در تولید انواع کابل های مخابراتی مسی و نوری موفق عمل کند.
محصولات تهران سیمین فر در حوزه کابل های مخابراتی مسی به کابل های زوجی مشکی، طوسی، ژله فیلد خاکی و کانالی تقسیم می شوند که این کابل ها بسته به نوع استفاده آنها در سایز های ۰٫۴، ۰٫۵ و ۰٫۶ میلی متر مربع تولید می شوند.
اما در پروژه های مخابراتی کابل های فیبر نوری در انواع خاکی و کانالی نیز در سالیان اخیر جایگاه خاصی در میان پروژه های مخابراتی جهت انتقال اطلاعات پیدا کرده است.
کابل های نوری ۱۲، ۲۴ و ۴۸ کور در انواع سینگل مود و مالتی مود نیز از مهم ترین کابل های مخابراتی نوری می باشد که تهران سیمین فر اقدام به تولید این کابل ها نموده است.
فروش آنلاین انواع کابل های مخابراتی با برند های مختلف یکی از ویژه ترین فعالیت های آراد کابل در ارائه خدمت به مشتریان و شرکت های تهرانی و شهرستانی می باشد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید