مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش آنلاین فیبر نوری outdoor لگراند

فروش آنلاین و اینترنتی انواع فیبر نوری indoor و outdoor با برند لگراند یکی از ویژه ترین خدمات ارائه شده پروژه های مخابراتی می باشد که از طرف شرکت آراد کابل به آنها ارائه می شود.
فیبر های نوری Outdoor یکی از انواع کابل های نوری بیرون ساختمان بوده که در کنار کابل های نوری خاکی، کانالی و زره دار در پروژه ها می توان از آنها استفاده نمود.
نمونه indoor/outdoor این کابل های نوری به منظور صرفه جویی در زمان و مکان برای تغییر نوع فیبر نوری جهت اتصال در ورودی یک ساختمان می تواند گزینه مناسبی به شمار رود.
لگراند با تولید انواع فیبر های نوری Obuc، Ocuc و armored در کنار نمونه هایin/out  فیبر های نوری از مهم ترین تامین کنندگان فیبر نوری در داخل کشور می باشد.
فروش محصولات لگراند در نمونه های مختلف و با توجه به مشخصات فنی ارائه شده توسط مسولان پروژه ها از طریق آراد کابل یکی از مهم ترین خدمات ارائه شده به پروژه های مخابراتی سراسر کشور است.
کابل های in/out که معمولا در فضای بسته و باز می توان از آنها استفاده نمود، نوع کاملی از فیبر های نوری به شمار می روند که این شرایط را برای استفاده کنندگان فراهم می کنند تا از طریق این کابل های نوری ارتباط خارج ساختمان را با گیرنده یا فرستنده نوری داخل ساختمان برقرار نمایند.
نمونه ۴ تا ۱۲ کور فیبر های نوری in/out ساختمان ویژه ای دارند که متشکل از یک از غلاف قوی بر روی فیبر ها که خاصیت ضد آب بودن آنها بسیار مهم است تشکیل شده و در نهایت یک عایق از جنس ترموپلاستیک پوشش خارجی کابل نوری را تشکیل می دهد.
نمونه ۲۴ تا ۱۴۴ کور این فیبر های نوری به واقع تشکیل شده از تیوپ های مختلفی هستند که به صورت منظم در دسته های مشخصی فیبر های نوری را از هم جدا می کنند که این در واقع همان ترکیب فیبر نوری را مشخص می کند. به عنوان نمونه یک فیبر نوری ۶*۴ از ۴ قسمت مختلف که هر کدام شامل ۶ فیبر می باشد تشکیل شده است.
این فیبر ها در نهایت با یک پوشش ضد آب احاطه شده و در پوسته خارجی آن از عایق پی وی سی یا ترموپلاستیک استفاده شده است.
مجموعه آراد کابل تمامی انواع فیبر های نوری indoor و outdoor را به صورت ویژه با برند لگراند، شهید قندی یزد، ofo عمان، tkf و nexans به صورت آنلاین عرضه می کند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید