مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش آنلاین انواع کابل راد افشان سحر

فروش آنلاین و اینترنتی انواع سیم وکابل های افشان و ارت راد افشان سحر، به عنوان یکی از محبوبترین سیم و کابل های موجود در بازار از طریق آراد کابل آغاز شد.
بسیاری ازمشتریان تهرانی که در بحث برق ساختمان و فروش انواع سیم و کابل های ساختمانی فعال هستند، رادافشان سحر را یکی از برندهای خوب و باکیفیت بازار می دانند که این برند قیمت مناسبی نسبت به سایر مارک های سیم و کابل موجود در بازار دارد.
راد افشان سحر با تولید انواع سیم های افشان ۱/۵، ۲/۵،۴ ، ۶ و ۱۰، کابل های افشان ۲، ۳، ۴ رشته در سایزهای پرمصرف از تولیدکنندگان خوب سیم و کابل های ساختمانی به شمار می رود.
فروش آنلاین و اینترنتی محصولات راد افشان سحر به این دلیل آغاز شده است که مشتریان بسیاری که جهت خرید این کابل ها باید زمان زیادی را در بازار صرف جستجو نمایند تا بتوانند محصولات راد افشان را خریداری کنند، از طریق ارتباط با واحد فروش می توانند پس از ثبت مشخصات خود و ارائه درخواست به مدیر فروش، پیش فاکتور فروش را از مجموعه دریافت نمایند و پس از اقدامات لازم جهت خرید، بار را در محل تحویل بگیرند.
امکان فروش آنلاین انواع سیم و کابل برای مشتریان سراسر کشور برای اولین بار توسط آراد کابل برای ارائه خدمت به مشتریان تهران و شهرستان فراهم شده است.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید