مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید انواع کابل برق صنعتی استاندارد

قیمت خرید و فروش انواع کابل های برق و مسی و آلومینیومی مورد استفاده در بخش های مختلف صنعتی که به صورت استاندارد تولید شده اند و توسط برندهای مختلف به بازار عرضه می شوند را می توانید به صورت مستقیم از شرکت آراد کابل استعلام نمایید.
امروزه دستگاه‌های مختلف صنعتی در بخش های مختلف برای تغذیه خود از طریق برق به کابل های استاندارد با سایز های مناسب نیاز دارند تا بتوانند عملکرد مناسبی را از خود نشان دهند. از این رو کابل های برق در انواع مسی و آلومینیومی با برندهای مختلف و کیفیت ها و قیمت های متنوع تولید شده و به بازار عرضه می شود.
بدون تردید استاندارد بودن کابل های برق مورد استفاده در بخش های مختلف بسیار حائز اهمیت است و از این رو خریداران کابل های برق باید به این نکته مهم توجه نمایند.

کابل برق صنعتی

برخی از پروژه ها به دنبال خرید کابل های ارزانتر می باشند و از این رو برندهای با کیفیت پایین‌تر را برای کار خود انتخاب می کنند. این موضوع کاملا طبیعی به نظر می‌رسد اما همواره باید در خریدن کابل ها به استاندارد بودن آنها توجه ویژه‌ای شود زیرا استفاده از محصولات غیر استاندارد می‌تواند به لحاظ اقتصادی ضررهای بیشتری را برای ما به همراه داشته باشد.
آراد کابل به صورت ویژه انواع کابل های مسی و آلومینیومی تا ۳۳ کیلو ولت را به صورت ویژه در میان محصولات خود دارد، تلاش کرده است تا با ایجاد تنوع در کیفیت و قیمت محصولات بتوانند بهترین گزینه‌ها را با توجه به شرایط مشتریان به آنها اعلام نمایند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید