مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده انواع فیبر نوری چند حالته رفسنجان

قیمت عمده انواع فیبر نوری چند حالته و تک حالته رفسنجان به عوامل متعددی از جمله نوع ساختمان کابل، تعداد تار های نوری آن و همچنین سینگل مد یا مالتی مد بودن کابل وابسته است.
فیبر های نوری سینگل مد و مالتی مد و به بیان دیگر تک حالته و چند حالته از انواع فیبرهای نوری می باشد که هر تولید کننده کابل های نوری آنها را تولید کرده و متناسب با نیاز های بازار و پروژه ها در انواع خاکی و کانالی عرضه می کند.
رفسنجان و کارخانه فیبر نوری این شهر که با هدف تولید کابل های نوری مورد نیاز پروژه های مخابراتی فعالیت خود را آغاز کرده است تمامی فیبر های مورد نیاز داخل را تولید کرده و به بازار عرضه می کند.
مجموعه آراد کابل که فروش مستقیم کابل های نوری شهید قندی و رفسنجان را بر عهده دارد کابل های تک حالته و چند حالته این برند ها را با تنوع ساختمان آنها به صورت همده و با قیمت فروش باور نکردنی به پروژه ها عرضه می کند.
عمده مشتریان کابل های رفسنجان که انواع تولیدات آن را به صورت کلی خریداری می کنند، مراکز مخابراتی و پیمانکاران زیر ساخت که این کابل ها را با متراژهای بالا خریداری می کنند.
در این میان کابل های چند حالته رفسنجان مورد توجه پروژه های شبکه در سراسر کشور می باشد که به صورت عمده این محصولات را خریداری می کنند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید