مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز انواع کابل فیبر نوری ۲۴ کور

قیمت روز انواع کابل های فیبر نوری و انواع ۱۲، ۲۴ و ۴۸ کور از مهم ترین فیبر های نوری می باشد که مشتریان به دنبال قیمت روز این محصولات هستند، از این رو آراد کابل که طیف وسیعی از کابل‌های نوری را با برندهای ایرانی و خارجی عرضه می کند روزانه پاسخگوی مشتریان زیادی از سراسر کشور است.
فیبر های نوری ۲۴ کور در انواع خاکی، کانالی و هوایی در یک دسته بندی تولید می شوند که برندهای ایرانی و خارجی متعددی اقدام به تولید این محصولات با کیفیت های مختلف و قیمت های متفاوت می نمایند.
 علاوه بر دسته بندی فوق برای فیبر های نوری ۲۴ کور، این کابل ها در نمونه های سینگل مود و مالتی مود و NZ نیز تولید می شوند که تفاوت این کابل ها در تار های نوری مورد استفاده در ساختمان این کابل های نوری می‌باشد.
مشتریان برای خرید فیبر های نوری ۲۴ کور باید با ارزیابی پروژه خود چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ محیطی اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشند تا بتوانند به آسانی کابل نوری مورد نیاز خود را استعلام قیمت نمایند. در صورت نیاز به مشاوره در خصوص انتخاب کابل های نوری مناسب برای پروژه ها مشاورین فنی آراد کابل آمادگی لازم جهت ارائه خدمات به مشتریان را دارا می باشند.

فیبر نوری 24 کور

یکی از برندهای مهم عرضه شده در آراد کابل تولیدات شهید قندی یزد می باشد که انتخاب اول بسیاری از پروژه های دولتی و خصوصی در سراسر کشور است. بعلاوه برند های معتبر خارجی که تاییدیه های لازم جهت استفاده در پروژه های داخلی را دارا می باشند در این مجموعه عرضه می شود.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید