مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بزرگترین عرضه کننده کابل ۳۳ کیلو ولت

آنچه در این مقاله می خوانید...

کابل های فشار قوی 33 کیلو ولتکابل های فشار قوی 33 کیلو ولت زره دارکابل های فشار قوی 33 کیلو ولت سربدار و زره دار

بزرگترین عرضه کننده و نمایندگی فروش کابل های ۳۳ کیلو ولت یا فشار قوی مسی و آلومینیومی زره دار و بدون زره یزد، ابهر، سیمکو و البرز، مجموعه آراد کابل می باشد که این کابل ها را با مشخصات فنی مختلف عرضه می کند.
کابل های فشار قوی ۳۳ کیو ولت که در شبکه هاب فوق توزیع با هدف انتقال برق به شبکه های فشار متوسط و توزیع به کار گرفته می شوند، از مهمترین و گران قیمت ترین کابل های موجود در بازار سیم و کابل می باشند.
این کابل ها به دلیل اهمیت بحث اقتصادی و اعتبار پروژه های مختلف، در دو نوع با هادی مسی و آلومینیومی تولید می شوند، تا برای تامین این کابل ها جهت استفاده در پروژه های مختلف، توجیه اقتصادی نیز لحاظ شده باشد.
کابل های فشار قوی ۳۳ کیلو ولت در سه نوع معمولی، زره دار و سربدار و زره دار با مشخصات فنی مختف تولید می شوند، که این موضوع به دلیل شرایط محیطی در پروژه ها و نیاز های بخش های مختلف ایجاد شده است.

کابل های فشار قوی ۳۳ کیلو ولت

کابل های معمولی ۳۳ کیلو ولت به دلیل ساختمان ساده ای که دارند، هیچگونه زره و سربی در ساختار آنها استفاده نشده است و این موضوع باعث می شود قیمت این کابل ها نسبت به نمونه های زره دار و سربدار کابل های فشار قوی، قیمت پایین تری را داشته باشد.
کابل های معمولی فشار قوی با مشخصات فنی N2XSY و NA2XSY شناخته می شوند و تمامی سایز های این کابل ها در انبار های بزرگترین عرضه کننده کابل های فشار قوی کشور یعنی شرکت آراد کابل موجود است.

کابل های فشار قوی ۳۳ کیلو ولت زره دار

کابل های زره دار نه تنها در قسمت کابل های فشار قوی، بلکه در کابل های فشار متوسط و فشار ضعیف از کابل های مهم به شمار می روند.
زره به کار رفته شده در ساختمان این کابل ها، با فراهم کردن شرایط حفاظتی در برابر صدمات مکانیکی، امکان استفاده از آنها را در زیر زمین به صورت دفنی و محل هایی که احتمال وارد شدن صدمه به بدنه کابل وجود دارد، فراهم می کند.
کابل های فشار قوی زره دار از کابل های مهم و سنگین در صنعت برق به شمار می روند که این کابل ها با مشخصات N2XSYRY، N2XSYBY، NA2XSYRY و NA2XSYBY موجود بوده و برند های معتبر ایران که در این زمینه فعال هستند مانند برند یزد، محصولات خود را از طریق آراد کابل به مشتریان عرضه می کند.

کابل های فشار قوی ۳۳ کیلو ولت سربدار و زره دار

کابل های فشار قوی در برخی از محیط ها به صورت دفنی، ودر برخی دیگر به صورت زمینی یا هوایی استفاده می شوند. در این موارد کابل های زره دار و معمولی می تواند برای پروژه ها جوابگو بوده و هیچ ایرادی را به لحاظ فنی به پروژه ها وارد نکند.
اما در محل های صنعتی که حاوی روغن، هیدروکربن ها و مواد شیمیایی می باشند، کابل های فشار قوی ۳۳ کیلو ولت باید به صورت زره دار و سربدار استفاده شود که این کابل ها به دلیل ساختمان مناسبی که دارند، شرایط استفاده ایمن از یک تاسیسات برقی را برای استفاده کنندگان فراهم می کنند.
مجموعه آراد کابل عرضه کننده انواع کابل های فشار قوی، کابل های سربدار و زره دار فشار قوی را در انواع مختلف N2XSYKYRY، N2XSYKYBY، NA2XSYKYRY و NA2XSYKYBY به صورت زره فولادی و ورق به پروژه های عرضه می کند.
در خصوص ارائه فاکتور رسمی به پروژه ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید