مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش بهترین کابل پی وی سی

قیمت فروش بهترین کابل های پی وی سی به نوع کابل و فاکتور های مهم دیگری وابسته می باشد که این موضوع باید با ارائه مشخصات دقیق کابل به واحد فروش تعیین می شود.
کابل های برق و مخابراتی امروزه بیشتر با عایق پی وی سی تولید می شوند که این کابل ها در انواع کابل های برق فشار ضعیف تک کور و مالتی کور با هادی مسی و آلومینیومی با سایز های متنوعی در بازار موجود است.
آنچه در قیمت کابل های با عایق پی وی سی تاثیرگذار است نوع هادی به کار رفته شده در ساختمان این کابل ها می باشد، که قیمت نهایی کابل های برق به نوع هادی آنها مربوط می شود.
در خصوص کابل های فشار متوسط و فشار قوی، بیشتر از عایق xlpe در تولید آنها استفاده می شود که قیمت این کابل ها از نمونه مشابه آنها بالاتری است.
کابل های مخابراتی طوسی یا هوایی که جهت استفاده داخل ساختمان می باشند نوع دیگری از کابل های با عایق پی وی سی می باشند که به صورت زوجی و در انواع دو زوج تا ۱۰۰ زوج تولید می شوند.
عایق پی وی سی به صورت کلی در طیف وسیعی از کابل های تولید شده توسط تولید برند های مختلف کاربرد داشته و این موضوع بدون ارتباط با نیاز های مشتریان و پروژه ها و بازار سیم و کابل نیست.
آراد کابل بسته به شرایط مشتریان، بهترین و مناسب ترین کابل را به لحاظ قیمت و کیفیت به مشتریان خود ارائه می کند تا از این طریق خریداران بتوانند بهترین خرید را تجربه نمایند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید