مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش انواع کابل برق

مرکز پخش انواع کابل های برق مسی و آلومینیومی از فشار ضعبف تا فشار قوی، برندهای معتبر کشور را در زمینه تولید انواع سیم و کابل با تنوع در قیمت و کیفیت عرضه می کند.
کابل های برق به عنوان یکی از محصولات مهم در صنعت برق، امروزه به عنوان یکی از نیازهای اساسی بخش های مختلف به شمار می رود.
کابل های برق بسته به نیاز هر قسمتی با هادی مسی و آلومینیومی و به صورت عایق پی وی سی، xlpe و سیلیکونی تولید شده است و نمونه های خاص دیگر این کابل ها، کابل های زره دار، شیلددار و سربدار و زره دار می باشند.
علاوه بر موارد ذکر شده در خصوص کابل های برق و ساختمان این کابل ها، رنج ولتاژی کابل ها از فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی متغیر است و این موارد همگی در انتخاب کابل جهت خریداری آن دارای اهمیت می باشد.
کابل های برق در انواع مختلف و متناسب با استفاده در هر پروژه ای در این مرکز پخش موجود است و تنوع بالا و قیمت های متنوعی که برای یک محصول به مشتریان ارائه می شود، آنها را در خرید مطمئن، آسان و ارزان یاری می رساند.
برندهای معتبر تولید کننده کابل های برق اعم از یزد، ابهر، البرز،سیمکو، سیمیا و همدان به همراه برندهای دیگری که در سطح دو و سه بازار می باشند کابل های برق خود را به سبب شرایط فروش ویژه در آراد کابل، از طریق این مرکز پخش عرضه می کنند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید