مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش کابل سیمکات

مرکز فروش کابل های سیمکات، انواع سیم و کابل های افشان، مفتولی، کابل های با هادی acsr و کابل های آلومینیومی سیمکات تبریز را به صورت عمده و با متراژ های پایین به مشتریان و پروژه ها عرضه می کند.
در سال ۱۳۵۳ فعالیت کارخانه ای در کیلومتر ۱۵ جاده تبریز به تهران آغاز شده که امروزه فعالیت این برند با نام سیمکات برای هر کسی که در بازار سیم و کابل فعالیت داشته و به نوعی با تولیدکنندگان این محصولات آسنا می باشد، نامی شناخته شده است.
سیمکات با تولید انواع کابل های افشان مسی و آلومینیومی، کابل های روکش دار و بدون روکش هوایی، کابل های با هادی acsr یکی از بزگترین تولید کنندگان کشور می باشد که در تولید گرانول پی وی سی نیز دارای سالن تولید مجزا می باشد.
این مجموعه که در شهر تبریز و شمال غرب کشور فعالیت می کند، نه تنها برای مردم و مشتریان سیم و کابل در آن خطه بلکه برای تمامی مردم ایران زمین نامی آشنا بوده و کیفیت محصولات آن برای صاحبان پروژه ها تایید شده می باشد.
این مرکز فروش که در عرضه محصولات سیمکات تبریز فعال بوده و به نوعی تمامی محصولات سیمکات را به پروژه ها عرضه می کند، از طریق دفتر تهران و تبریز آماده عقد قرارداد برای تامی محصولات مورد نیاز مشتریان است.
این مجموعه تلاش کرده است تا با مشاوره صحیح و ارائه اطلاعات دقیق در خصوص ویژگی های محصولات سیمکات، بهترین خدمات را به مشتریان این کابل های پرفروش ارائه نماید.
رسالت آراد کابل در بازار ایران حمایت از حقوق مصرف کننده، حذف واسطه ها و ارائه سیم و کابل با قیمت رقابتی به پروژه ها می باشد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید