مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت جدید بهترین کابل instrument شیلددار

قیمت جدید انواع کابل های ابزار دقیق شیلددار یا کابل هایی که اصلاحا با نام کابل های instrument در میان متخصصین در صنعت شناخته می شود، یاد به صورت به روز توسط مسولان خرید پروژه استعلام گردد.
کابل های ابزار دقیق یا اصطلاحا  instrument از کابل های مهم در صنعت می باشد که در بخش های ابزار دقیق برای انتقال مهم فرآیند های صنعتی به یک کنترلر مانند plc یا اتاق های کنترل استفاده می شود.
کابل های instrument به دلایل مختلفی که می توان از آن شرایط محیطی و فنی فرآیند ها از آن یاد کرد، در نمونه های شیلددار کلی و زجی تولید می شوند که این کابل ها باعث انتقال سینگنال ها بدون تاثیر نویز های محیطی به یک کنترلر می شوند.
کابل های ابزار دقیق به صورت زوجی یا اصلاحا به صورت pair نامگذاری می شود و سطح مقطع این کابل های معمولا ۰٫۷۵، ۱، ۱٫۵ و ۲٫۵ میلی متر مربع است که کاربرد نمونه های ۰٫۷۵، ۱ و ۱٫۵ از سایرین به مراتب بیشتر می باشد.
در خصوص مشخصان فنی کابل های ابزار دقیق شیلددار باید به این نکته مهم در خصوص شیلد یا اسکرین کابل های instrument اشاره نمود که این اسکرین می تواند به صورت کلی یا زوجی در کابل وجود داشته باشد.
کابل های ابزار دقیق با شیلد کلی در واقع با مشخصه ای به شکل cu/pvc/oscr/pvc شناخته می شود که درواقع اسکرین کلی این کابل ها شامل نوار پلی استر، سیم مسی تخلیه و فویل آلومینیوم می باشد. این کابل ها تحت استاندارد BS EN 50288-7 تولید می شوند که غالبا در پروژه های مربوط به نفت، گاز و پتروشیمی کاربرد گسترده ای دارند.
اما کابل های ابزار دقیق با صورت تخصصی و خاص می شود با عایق های خاصی مانند سیلیکونی، هالوژن فری، مقاوم در برابر مواد نفتی و همچنین با عایق xlpe نیز تولید شوند.
از این رو مجموعه آراد کابل آمادگی تامین کابل های ابزار دقیق یا instrument را با مشخصات RE-Y (ST)Y، RE-Y (ST)YRY، RE-2X(ST)Y، RE- 2X(ST)YRY و همچنین کابل های با مشخصات شیلد زوجی و کلی با عایق پی وی سی و XLPE به صورت زره دار و ضد حریق را به پروژه ها دارد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید