مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش بهترین کابل زمینی یزد

کابل زمینی یزد

نمایندگی فروش بهترین کابل های زمینی NYY یزد، در سایزهای ۱۶ تا ۲۴۰ میلی متر مربع، در انواع تک رشته و سه و نیم رشته را به شما عرضه می کند. کابل زمینی یزد با دارا بودن تاییدیه شرکت ملی نفت ایران و استفاده در صنعت پتروشیمی از بهترین کابل های موجود در بازار به شمار می رود.
کابل زمینی یا کابل های خشک NYY از مهمترین کابل هایی می باشند که به دلیل استفاده به صورت دفنی، در بسیاری از تاسیسات برقی فشار ضعیف قابل استفاده می باشند.
کابل زمینی یزد یکی از مرغوبترین کابل های موجود در بازار می باشد که به دلیل دارا بودن عایق پلی اتیلن با مشخصه N2XY شناسایی می شوند. این کابل ها از مقاومت بیشتری نسبت به کابل های با عایق پی وی سی برخوردار بوده و از این رو از کابل های برق زمینی یزد غالبا در پروژه های صنعتی استفاده می شود.
این کابل ها را می توان از مرغوبترین کابل های موجود در بازار دانست که در پروژه های نفت و گاز نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

کابل زمینی یزد

کابل های زمینی NYY و N2XY با برندهای دیگر نیز در این مرکز به فروش می رسد که آراد کابل به جهت ایجاد تنوع قیمت و همکاری با مشتریان خود در عرضه کابل های با قیمت مناسب اقدام به فروش این دسته از کابل ها گرفته است.
کابل های زمینی یزد، خراسان، سیمیا، همگام و ابهر از مهمترین کابل های موجود می باشند که نه تنها در پروژه های صنعتی و غیر صنعتی استفاده شده است بلکه فروش بالایی در بازار برای پروژه های شخصی مشتریان داشته است.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید