مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع کابل فرمان افشان استاندارد

آنچه در این مقاله می خوانید...

کارخانه های تولید کننده کابل فرمان افشان در ایرانسایز های مختلف کابل های فرمان موجود در بازارقیمت فروش انواع کابل فرمان استاندارد

کابل های برق افشان فرمان که با نام کابل های کنترل نیز شناخته می‌شوند یکی از کابل های مهم و مورد استفاده در بخش های مختلف صنعتی می باشند که بسته به نیاز پروژه ها در سایز های مختلف از جمله ۰٫۵، ۰٫۷۵، ۱ ، ۱٫۵ و ۲٫۵ توسط برند های فعال و با استانداردهای مورد نیاز پروژه‌های صنعتی تولید و به بازار عرضه شده است.
کابل های فرمان که در انواع ۵ رشته به بالا در سایز های مختلف قابل خریداری می باشند دارای هادی افشان بوده و ساختمانی شبیه به کابل های افشان برق دارند با این تفاوت که عایق این کابل ها به رنگ طوسی بوده و همچنین رشته های این کابل ها به رنگ سفید می باشند که شماره گذاری شده اند.
از این رو با توجه به اهمیت کابل های فرمان در پروژه های صنعتی به نظور انتقال سیگنال به دستگاه ها و عملگر های مختلف کنترلی، لازم است این محصولات به صورت استاندارد تولید شده و در اختیار پروژه ها قرار گیرد. برند های مختلفی در ایران این محصول را تولید می نمایند که به دلیل فروش تخصصی انواع کابل های فرمان استاندارد توسط شرکت آراد کایل، این مجموعه تلاش کرده است بهترین تولیدات داخلی در زمینه کابل های کنترل را به پروژه های مختلف عرضه نماید.

کابل فرمان استاندارد

کارخانه های تولید کننده کابل فرمان افشان در ایران

با توحه به اهمیت استفاده از کابل های فرمان در بخش های مختلف، این مجموعه تلاش نموده است، تا با فروش انواع کابل های فرمان استاندارد تولید کارخانه های ایرانی خدمتی متفاوت به صنعت ایران زمین ارائه نماید.
از کارخانه های تولید کننده کابل کنترل در ایران می توان به برند های رسانا، کات کابل، سیمیا و کسری اشاره نمود که تمامی این محصولات در لیست فروش آراد کابل قرار دارد.

کابل کنترل افشان

سایز های مختلف کابل های فرمان موجود در بازار

کابل های فرمان یا کنترل در سایز های ۰٫۵، ۰٫۷۵، ۱، ۱٫۵ و ۲٫۵ در انواع ۶ رشته تا ۳۰ رشته قابل عرضه به مشتریان است.
پیشنهاد ویژه خرید کابل های کنترل در سایز های مختلف، برند رسانا می باشد که بهترین کابل های فرمان را با رعایت استاندارد های لازم تولید نموده و به بازار عرضه می کنند.
در کنار برند رسانا که تمامی سایز های کابل های فرمان را به صورت تخصصی عرضه می کند، محصولات کسری و کات کابل نیز در این مجموعه در سایز های مختلف موجود است.

کابل فرمان

قیمت فروش انواع کابل فرمان استاندارد

تمامی کابل های فرمان عرضه شده در این مجموعه به صورت ویژه و استاندارد و تولید شده توسط برند های معتبر می باشند که این کابل های مسی به دلیل نوساناتی که در قیمت مس وجود دارد، همواره با تغییر قیمت همراه است. از این رو لازم است مشتریان به صورت به روز قیمت کابل های افشان فرمان را از کارشناسان مجموعه در آراد کابل دریافت نمایند.

کابل کنترل
فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید