مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش کابل زر سیم

مرکز پخش انواع کابل های تولید کارخانه زر سیم از قدیمی ترین برند های تولید کابل در کشور با هدف ارائه محصولات ارزان به مشتریان، محصولات این برند را به صورت ویژه عرضه می کند.
زر سیم که در چهارمین دهه از فعالیت خود قرار دارد یکی از شناخته شده ترین برند های ایرانی سیم و کابل است که با تولید انواع کابل های قدرت، فشار ضعیف، کابل های پی وی سی و xlpe توانسته است نقش مهمی در تامین سیم و کابل مورد نیاز پروژه های داخلی ایفا نماید.
زر سیم در طول سالیان فعالیت خود تلاش کرده است با تولید کابل های باکیفیت یه وسیله به روزترین تجهیزات و دستگاه های تولید کابل در جهان، همواره یکی از پیشگامان در صنعت سیم و کابل کشور باشد.
عرضه محصولات زر سیم و انواع کابل های برق، مخابراتی، کواکسیال، خودنگهدار و به طور کلی کابل های با عایق پی وی سی و xlpe توسط این مجموعه به سبب فراهم کردن شرایط خرید آسان برای مشتریان محصولات زر سیم بوده است.
آراد کابل برای تمامی مشتریان حوزه سیم و کابل نامی شناخته شده یوده و در طول سالیان فعالیت خود توانسته است بیشترین نقش را در تامین بهترین سیم و کابل های ایرانی برای پروژه ها ایفا نماید.
از این رو در زمینه عرضه محصولات زر سیم در این مرکز، واحد فروش مجموعه تمامی مشاوره های لازم در انتخاب صحیح کابل برای پروژه ها را در اختیار شما قرار می دهد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید