مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید فیبر نوری multi mode لگراند

مرکز خرید فیبر نوری multimode لگراند تمامی انواع فیبر های نوری این برند را به همراه تجهیزات شبکه آن به صورت ویژه و قیمت باور نکردنی ارائه می کند.
فیبر های نوری مالتی مود یا multi mode یکی از انواع فیبر های مورد استفاده در شبکه ها می باشد که حجم بالایی از اطلاعات لازم است در مدت زمان کمتری نسبت به کابل های مسی منتقل شوند.
فیبرهای نوری در واقع دارای تارهایی می باشند که توسط یک پوشش به نام cladding پوشیده شده و از پاشیدگی نور در فیبر جلوگیری می کند. در انتقال اطلاعات به دلیل تارهای نوری در فیبر های مالتی مود، این انتقال به صورتی انجام می شود که در مسافت های زیر ۱۰۰۰ متر و شبکه های local جوابگو است.
لگراند یکی از تولید کنندگان فیبرنوری و تجهیزات شبکه است که محصولات خود را نه تنها در بازار های ایران بلکه در بسیاری از کشورهای جهان عرضه میکند.
مرکز خرید آراد کابل با عرضه تمامی انواع کابل های مسی و نوری شبکه با برند لگراند، نگزنس، tkf، ofo و شهید قندی به عنوان یک فروشگاه شناته شده در سطح کشور فعالیت می کند.
از این رو تمامی پروژه های مخابراتی سراسر کشور اعم از دولتی و خصوصی می توانند برای تامین فیبر نوری  کابل های شبکه مورد نیاز خور از طریق این مجموعه اقدام کنند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید