مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید بهترین کابل برق شیلدار

کابل های برق شیلدار از مهمترین کابل های برق به شمار می روند که بیشتر در پروژه های شبکه و همچنین پروژه های مخابراتی از این کابل ها در کنار کابل های تلفن و شبکه استفاده می‌کنند. این مرکز خرید به صورت کاملاً تخصصی این کابل های مهم را در سایز های مختلف در انواع دو رشته تا ۳۰ رشته عرضه می نماید.
به صورت کلی به هنگام عبور جریان برق در هادی های مسی کابل ها یک خاصیت مغناطیسی در اطراف کابل و سیم حامل جریان ایجاد می‌شود که این اثر مغناطیسی می‌تواند بر روی کابل های کناری اثر منفی داشته و ایجاد نویز نمایند.
در بسیاری از موارد که کابل های مخابراتی و شبکه در داکت های کابل ها کنار یکدیگر قرار می گیرند، برای کاهش اثر مغناطیسی جریان برق از کابل های برق شیلدار استفاده می نمایند. به همین دلیل استفاده از این نوع کابل های برق بیشتر در پروژه‌های مخابراتی با شرایطی خاص صورت می گیرد.

کابل برق شیلدار

آراد کابل به عنوان مرکز خرید انواع کابل های شیلدار می باشد که سایزهای مختلف این کابل ها را با برندهای رسانا و سیمیا در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.
بدون تردید کیفیت برند های مختلف باعث ایجاد اختلاف قیمت بین محصولات متنوع می‌شود و لازم است مشتریان در صورت نیاز به مشاوره در خصوص کیفیت و قیمت محصولات مختلف از مشاوره های کارشناسان مجموعه استفاده نمایند. 

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید