مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید بهترین فیبر نوری هوایی

مرکز خرید انواع فیبر های نوری هوایی کانالی و خاکی با برندهای ایرانی و خارجی بهترین گزینه های مورد نیاز پروژه های مختلف را متناسب با شرایط مختلف در لیست فروش محصولات خود قرار داده است فیبر های نوری هوایی در دو نوع adss و ossc تولید می شوند که شهید قندی یزد یکی از تولیدکنندگان ایرانی این تیم های نوری می باشد.
در برخی از مناطق که پروژه‌های مخابراتی جهت انتقال دیتا از فیبر های نوری استفاده می کنند، به دلیل شرایط محیطی آن منطقه ناچار به استفاده از فیبر های نوری هوایی می باشند، تا از این طریق بتوانند یک منطقه خاص را به شبکه فیبر نوری متصل نمایند.
فیبر های نوری هوایی در دو نوع adss و ossc تولید می شوند که برندهای مختلف ایرانی و خارجی اقدام به تولید این فیبر های نوری مهاردار با ساختمان مناسب نموده اند.
 اگر بخواهیم بهترین نمونه فیبرهای نوری هوایی در ایران را معرفی نماییم بدون تردید باید به سراغ محصولات شهید قندی یزد برویم و تولیدات این برند را به مشتریان معرفی کنیم.

فیبر نوری هوایی

در کنار تولیدات شهید قندی یزد، برند های ofo عمان , دراکا لهستان نیز در میان محصولات این مجموعه در صورت نیاز مشتریان قابل ارائه به آنها می باشد. مشتریان می توانند در صورت نیاز به مشاوره در زمینه تامین یراق آلات اجرای این پروژه ها نیز از واحد فروش آراد کابل مشاوره های لازم را دریافت نمایند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید